אריאל הורביץ יחליף את אוראל שרפ כעורך כתב העת של תנועת נאמני תורה ועבודה, כך הודיעו היום (ג') ראשי הארגון. הורביץ צפוי להיכנס לתפקידו החל מהגיליון הבא.

הורוביץ (23), בוגר ישיבת ההסדר פתח תקווה והמדרשה למנהיגות בעין פרת, כתב בעבר בקביעות ב'כיפה' וב'עולם קטן', וכיום משמש כתב במוסף 'שבת' של מקור ראשון ובמוסף 'ערב שבת' של מעריב, וכן כותב קבוע באתר 'המוסף' של בית אבי חי. בעבר ערך את חוברות 'עצה לדרך' של נאמני תורה ועבודה. עם כניסתו של הורוביץ לתפקיד החל מהלך של עיצוב מחודש של כתב העת, שעובר לידי הסטודיו של המעצב דוב אברמסון, מבכירי המעצבים הגרפיים בישראל כיום. אברמסון וצוותו יצרו לוגו חדש לכתב העת, ועיצוב עדכני.

כתב העת "דעות" יוצא לאור על ידי נאמני תורה ועבודה ומרכז יעקב הרצוג של הקיבוץ הדתי מאז שנת 1998. בשנותיו הרבות התנהלו מעל דפי כתב העת פולמוסים משמעותיים בנושאים שקשורים לציונות הדתית, בהם השתתפו מחשובי אנשי הרוח והרבנים מהציונות הדתית ומחוצה לה. בשנים האחרונות החלו הגיליונות להתמקד בנושאים ספציפיים, בהם גיליונות על אמנות בציונות הדתית, על היחס לכסף, על בית המקדש ועל גבריות ציונית-דתית.

מנאמני תורה ועבודה נמסר כי "בתקופה בה במוקד החברה הדתית מצויות סוגיות רבות במחלוקת, יש לשמור על תרבות שיח ודיון המכבדים דעות וערכים שונים, ושואפים ללבן את הרעיונות ולהביא אותם לידי מעשה. אנו מקווים כי כתב העת 'דעות' ימשיך להוות במה לדיונים מעין אלו, ומזמינים את הציבור הרחב להשתתף בהם".