מפלגת "האיחוד הלאומי" מכחישה היום (ה') את הדיווח לפיו הרב דב ליאור החליט להדיח את ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ מתפקידו כיו"ר המפלגה. בהודעה רשמית שנמסרה לכיפה נטען כי החלטה שכזו טרם התקבלה על ידי ועד רבני "דרך אמונה" - וכי ככל הנראה מדובר בעמדתו של הרב ליאור בלבד.

במפלגה טוענים כי "כל החלטה על שיבוץ חברי כנסת ברשימה נתונה בידי ועד רבני דרך אמונה בראשות גאוני ומאורי הדור הרב זלמן ברוך מלמד שליט"א, הרב דוב ליאור שליט"א והרב חיים שטיינר שליט"א, עמם נפגשים פנים אל פנים חברי הכנסת כצל'ה ואריאל תכופות, אשר לו הם מחוייבים וכן בידי חברי מרכז 'האיחוד הלאומי - תקומה'".

לטענת המפלגה, "ח"כ כצל'ה התבקש על ידם לעמוד בראש הרשימה ואם יבקשו לשחררו מתפקידו יעשה זאת, אך מכיון שגם כעת הבקשות מהנ"ל הינן דווקא הפוכות, אין הדבר ראוי להתייחס לפברוקים ושמועות שמקורן מגמתי".

בהודעה שמסר דובר המפלגה, אריק בן שמעון, הודגש כי "'האיחוד הלאומי' מבקשת להבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי היא רואה חשיבות עליונה לאחדות פנימית בתוך האיחוד הלאומי וכל ניסיון להציג את חברי הכנסת יעקב כ"ץ (כצל'ה) ואורי אריאל כפלגנים הינו לא ראוי וחסר כל בסיס".