4:30 - מתעורר. קם לתת לילד את המוצץ. הילד חוזר לישון. נתקע עם הזרת בשפיץ של המיטה. נותן צעקה חנוקה. הילד מתעורר. חוזר לילד. מרגיע אותו. חוזר לישון.

4:31 - מתעורר. קם לתת לילד את המוצץ.

6:00-6:30 - קם. מכין / עוזר להכין / מקבל פקודות מהאישה איך להכין את הילדים לגן.

6:30 - עונה למיילים ומכין ארוחת בוקר. ככה אנשים פותחים ואומרים "וואו, מתי הוא מתחיל לעבוד".

7:15 - לוקח את הילדים לגן. משקר לילד שהמשאית שלפנינו היא משאית זבל ולא משאית רגילה.

7:45 - מגיע לבית הספר. עושה "מתח". כל שבוע אני עולה ב 1. חשוב לעסוק בספורט, אבל מעט.

8:00 - תפילה עם התלמידים. מתעטף בטלית. אלו הולכות להיות 5 השניות השקטות האחרונות בשעות הקרובות.

9:00 - שיעור ראשון. הופעה ראשונה מתוך שמונה היום. בלי כסף. אבל עם סיפוק.

9:10 - מחרים סמארטפון ראשון.

10:15 - הפסקה. שולח מיילים. סיבוב הופעות מתקרב.

10:30 - שיעור שני.

11:15 - ניצנים ראשונים של איבוד קול. מאז 2004 - הקול שלי מחזיק שעתיים ואז יוצא לחופש.

13:30 - לא. לא. לא. לא. לא. תקנה כרטיס (עונה לתלמידים שמבקשים שאני אעשה סטנדאפ).

15:30 - מסיים ללמד. עושה מתח בפעם השנייה. חסל ספורט להיום.

16:00 - אוסף את הילדים מהגן - בודק איפה הבן שלי קיבל ביס ומוודא שהוא נתן ביס בחזרה.

16:00-19:00 - זמן איכות עם הילדים והאישה. המשימה להיום: לבלגן את הבית. עומדים בה בהצלחה.

19:00 - יוצא להופעה עם הנגנים (מופע שירה בבידור) או למופע סטנדאפ יחיד. עושה חזרה בדרך.

20:00 - מגיעה להופעה שאמורה להתחיל בשמונה.

21:00 - מתחיל להופיע.

22:00 - יורד מהבמה וחוזר הביתה.

23:00 - אוכל ארוחה מלאה, בשר, תפוחי אדמה, עד שהאדרנלין בגוף יורד.

23:30 - מכין את הדברים לבית הספר למחר, עונה שוב על מיילים, מסתכל שהילדים בסדר והולך לישון בחצות.

00:01 - רעש של מוצץ נזרק על הרצפה. לילה טוב.