בישיבות הציונות הדתית נערכים לקראת יום הכיפורים בו צפויים להגיע, גם השנה, עשרות אלפי תלמידים ובוגרים לתפילות היום. מזה כשבועיים שמשרדי הישיבות מוצפים בפניות מצד מבקרים המבקשים להגיע ולהתפלל בישיבה - עניין הכרוך בהיערכות לוגיסטית מורכבת - שכן בדרך כלל מדובר גם בהלנת המבקרים או לכל הפחות בסידור מקומות ישיבה נוספים בבתי המדרש.

בישיבת רמת גן ביקשו מהמעוניינים להגיע לתפילות בישיבה להירשם באמצעות אתר האינטרנט של הישיבה, במקום לרכז את הפניות הטלפוניות. למעלה מ-330 בקשות למקומות ישיבה עבור גברים ו-230 מקומות עבור נשים, הוגשו באמצעות אתר האינטרנט. בישיבה נערכים לגידול של כ-1000% במספר מקומות התפילה ועל כן אין ברירה אלא לדרוש רישום מוקדם מצד המתפללים. פתרון דומה יישמו גם בישיבת פתח תקוה, זאת על מנת לרכז וליעל את הפניות הרבות.

בישיבת עתניאל נערכים השנה, כבשנה שעברה, להיקף של כ-1,100 מתפללים. בשבוע האחרון הפעילה הישיבה חמ"ל לריכוז כלל הפניות ולחיבור בין המתפללים לבין תושבי היישוב, לצורך הלנתם. כיוון שבעתניאל מתגוררים בסך הכל כ-120 משפחות, הרי שכמעט כל משפחה נערכת להגעתם של מספר מתפללים אליה. כמו כן, פתח היישוב את בית הספר היסודי לטובת הלנת מתפללות רבות שביקשו להגיע לתפילות יום הכיפורים. ראשי הישיבה, הרב רא"ם הכהן והרב בני קלמנזון, יובילו את התפילות החגיגיות במהלך היום.

בישיבת הר עציון החלו בהיערכות מיוחדת כבר לפני כחודש, ברישום טלפוני ומרוכז של כלל המתפללים המעוניינים להגיע לבית המדרש. המבקרים, ברובם, בוגרי הישיבה ותלמידיה המשרתים בצה"ל. בבית המדרש באלון שבות יוצבו מאות כסאות נוספים, לצד הכסאות הקבועים, כדי לאפשר מקום לכ-800 המתפללים. כמו כן, שוריינו מקומות מיוחדים גם לתורמים לישיבת הר עציון, המגיעים בחלקם מחו"ל, במיוחד, כדי להשתתף בתפילות הימים הנוראים.

גם בישיבות הר ברכה ואלון מורה נערכים לגידול במספר המתפללים. עד כה נרשמו כ-300 מתפללים, מרביתם גברים, אשר יצרפו לתלמידי הישיבה וישוכנו בחלקם במעונות הישיבה.