מאות צעירים השתתפו אמש (ב') בהקפות שניות בדרום תל אביב, בהובלת ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי ובשיתוף הגרעין התורני שקמים. הצעירים עברו בין בתי הכנסת בשכונות וחיזקו את המניינים, בהשתתפות מאות מתושבי המקום.

תושבי העיר סיפרו לחברי ההנהגה הצעירה על המצוקה הקשה בדרום העיר, שמתרוקנת מתושביה הותיקים ומוצפת במסתננים. התושבים מספרים על פחד גובר והולך להסתובב ברחובות בלילה ועליה ברמת הפשיעה. אסף דנוך, יו"ר ההנהגה הצעירה, אמר כי "הגענו לפה כדי לחזק את תושבי העיר ואנו יוצאים מכאן היום אופטימיים ומעודדים. יש בדרום תל אביב גיבורים רבים ששומרים על זהותה היהודית של העיר העברית הראשונה. אנו מצדיעים לגיבורים אלו ולגרעינים התורניים שמחזקים יום יום את הנוכחות היהודית בעיר".

דנוך הוסיף כי "נוצר קשר מיוחד בינינו לבין תושבי העיר" והבטיח כי מדובר באירוע ראשון בסדרת אירועים שההנהגה הצעירה תקיים במהלך השנה הקרובה לחיזוק הנוכחות היהודית בדרום תל אביב. איתי גרנק, מנכ"ל גרעין שקמים, הוסיף כי "השנה הגיעו לדרום ת"א מאות צעירים וצעירות וסייעו לחזק כ-100 בתי כנסת. מרגש במיוחד היה לראות את הדמעות בעיניים של התושבים מרוב התרגשות. אנו מקווים שהשמחה הזו תמשיך להאיר את דרום ת"א כל השנה".