לאחר שכמעט והספידו את הברית הפוליטית בין יו“ר ”הבית היהודי“ השר נפתלי בנט, לבין שר האוצר ויו“ר ”יש עתיד“, יאיר לפיד - נראה כי החיבור בין השניים רק מתחזק.

לאחר חילופי האשמות בין חברי שתי המפלגות סביב ”ברית הזוגיות“ שהציעו ב“יש עתיד“, נפגשו אמש בנט ולפיד כדי לגשר על הפערים. גורמים בבית היהודי אמרו כי חילוקי הדעות עדיין קיימים בחלק מהנושאים, בעיקר אלו הקשורים בענייני דת מדינה, אך שיתוף הפעולה בין המפלגות יימשך לעת עתה - מתוך אינטרס פוליטי משותף ללפיד ולבנט.

בנט עצמו פרסם היום פוסט בעמוד הפייסבוק, בו הוא יצא בפומבי להגנתו של לפיד, זאת לאחר שברשת הופצה תמונתו של לפיד נואם בועידת ראש הממשלה - על דרגש.

”בתחילת השבוע שר האוצר ואני הבאנו לסיום המשבר עם המכללות הטכנולוגיות. האוצר גילה אחריות, מנהיגות וחזון לגבי החינוך הטכנולוגי של מדינת ישראל“, כתב בנט, ”המשרדים שלנו מכוילים להורדת יוקר המחיה כדי שיהיה יותר טוב לחיות פה במדינה. שר האוצר עשה מהפכה בתפיסת הממשלה בתחום תקציב הביטחון, אנחנו מנהלים דיון אמיתי ונוקב בממשלה על תקציב הביטחון. טאבו שאיש לא העז לערער עליו שנים“.

הוא ציין כי ”זה לא בגלל שאני חבר שלו, אלא באופן כללי אני חייב לציין שהמתקפות הלא ענייניות עליו בתקופה האחרונה פוגעות - לא ביאיר לפיד - אלא ביכולת של מדינת ישראל לעשות שינוי בתפיסה בתחומים רבים, כפי שפירטתי. ושלא תטעו - יש בינינו גם ויכוחים אידיאולוגיים, עניינים ומקצועיים. והם לגיטימיים והכרחיים“.