מרבית הפרשנים בארה"ב מייחסים את נצחונו של ברק אובמה במירוץ לנשיאות למצביעים היהודים שתמכו בו ברוב גורף, בעיקר במדינות המפתח. איך יכול להיות שיהודי ארה"ב מצביעים עבור נשיא הדורש מישראל להקפיא בניית בתים בירושלים - בירתנו הלאומית והרוחנית, נשיא אשר לא ביקר בישראל במהלך כהונתו, נשיא שדחה את בקשת יונתן פולרד לצאת ללוויית אביו, נשיא שמשפיל ומשמיץ בפומבי את ראש ממשלת ישראל?

וזה לא רק הנשיא. בבחירות לקונגרס מדינת ישראל איבדה כמה מהחברים הפעילים הטובים והבולטים למענה: אלן ווסט, ג'ו וולש, פרנק גואינטה. שנת 2012 תיזכר כשנה בה רוב יהודי ארה"ב הצביעו נגד ישראל.

יהודי ארה"ב מעולם לא היו מנוכרים ומנותקים כל כך ממדינת ישראל. זה לא סוד שההתבוללות שוברת שיאים, ונישואי התערובת הגיעו למימדים מפלצתיים ש קרוב ל-60%! מסקר שהתפרסם לאחרונה, עולה שכמחצית מצעירי יהדות ארה"ב לא יראו בחורבן מדינת ישראל כטרגדיה אישית עבורם. איך זה קרה? יש משהו שאנחנו יכולים לעשות?

לא זו בלבד שאנו יכולים לפעול לתיקון, אנחנו חייבים לעשות כן. זו חובתנו ואחריותנו. ובמעמדנו המיוחד, יכול להיות שרק אנחנו יכולים לעזור. ישראל היא לא הבית הלאומי של הישראלים. היא הבית הלאומי של העם היהודי. נפתלי בנט כבש את לב הציונות הדתית כי הוא ייצג בציבור חזון של מנהיגות כלל ישראלית.

המילה "כנסת" ניתנה על שם אנשי הכנסת הגדולה - אותם גדולי תורה אשר לקחו אחריות על כל העם היהודי, בישראל ובגולה. הכנסת של היום יכולה להיות הרבה יותר ממה שהיא כעת. הכנסת צריכה להשמיע את הקול הייחודי של העם היהודי, קול של תורה, צדק ויושר - כלפי העולם כולו. אנחנו יכולים לצחוק נוכח הפער בין הדברים האלו לבין המצב בשטח. אולם צריך לזכור, לפני 100 שנה הקמת מדינת ישראל נראתה כחזון בלתי אפשרי, אולם כבר למדנו שבאמונה - אפשר להפוך חזון למציאות.

זה לא מספיק שהבית היהודי יוביל רק בתוך ישראל, אלא להרחיב את אופקנו הרבה מעבר לכך.

אני רץ למשבצת הצעירים ב"בית היהודי" כדי לסייע למדינת ישראל ולציונות הדתית למלא את התפקיד הזה. אם אנחנו באמת מאמינים ש"כל ישראל ערבים זה לזה" - לא רק כסיסמא, אלא כתכנית פעולה מעשית - אנחנו בציונות הדתית צריכים להתחיל להוביל מהפכה בקרב אחינו מסביב לעולם. אנחנו צריכים להשקיע במיזמים חינוכיים, בזהות יהודית ובעידוד עלייה. כיום, אין אף חבר כנסת המטפל בעניינים האלו. זו חייבת להיות משימה של הציונות הדתית, כמי שמאמינים בקיבוץ גלויות, באתחלתא דגאולה, ובצורך בקירוב לבבות מסביב לעולם.

מלבד המנדטים שיתווספו למפלגה בשל 250,000 העולים דוברי האנגלית אשר יצביעו עבור נציגם בכנסת, בחירתי לרשימה תאפשר לנו כתנועה לקחת את הציונות הדתית לרמה בינלאומית. עלינו להראות ליהודים - במדינות המערב ובשאר מדינות העולם - ישראל היא ביתכם, ואנשים אחים אנחנו. זאת ההזדמנות להתחיל שינוי היסטורי אמיתי, וזו גם אחריותנו.