כל מתמודדי ”הבית היהודי“ ממשיכים לשמור על משמעת מפלגתית - גם בפייסבוק: מתמודדי המפלגה ובראשם היו“ר, נפתלי בנט, החליפו מדי יום את תמונת הנושא בעמוד הפייסבוק האישי שלהם, במהלך חנוכה, בבחינת ”מוסיף והולך“ ותחת הכותרת השנונה: ”משהו חדש מדליק“. אהבנו את הרעיון, רק חבל שאף אחד לא שיתף בנושא גם את ח“כ אורי אריאל, מספר 2 ברשימה המאוחדת.

אגב בנט, היו“ר החדש מנסה לשדר תדמית צעירה ומשוחררת, ולא רק להתבטא בנושאים מדיניים-פוליטיים-כלכליים. השבוע בחר בנט לשתף תמונה משפחתית מטיול שקיים בחנוכה, כדי להוכיח שיש לו חיים מעבר למפלגה. כאילו שאנחנו מאמינים לו.

גם בנט וגם ח“כ אורי אורבך בחרו להתייחס בפייסבוק לטבח הילדים בקונטיקט שבארה“ב. בנט שיתף תמונה מהאירוע תחת הכיתוב באנגלית: ”Dear American people: Our hearts and prayers are with you at this terrible moment. - The People of Israel“. אורבך עצמו התייחס לנושא מבחינת חקיקה -

לאחר שהשיק לפני כשבועיים עמוד רשמי בפייסבוק, החליט הרב שי פירון להצטרף גם לטוויטר. בינתיים הוא צייץ לעוקביו בטוויטר שיעקבו אחריו בפייסבוק ולחבריו בפייסבוק שיעקבו אחריו בטוויטר. מקווים שימצא זמן לעשות משהו יותר מעניין עם הפלטפורמה הזו.

ח“כ ציפי חוטובלי ערכה השבוע כנס תודה והוקרה לפעיליה ותומכיה במהלך הפריימריז בליכוד. חוטובלי בחרה להעלות אלבום תמונות מהאירוע ואף קראה לפעילים לתייג את עצמם, כדי שכולנו נהנה. חוטובלי לא שכחה להודות גם לחבריה בפייסבוק. אהבנו את הפרגון.

ח“כ מיכאל בן ארי, שהוא אחד משיאני השימוש בפייסבוק מבין הפוליטיקאים הדתיים, בחר השבוע לשתף את חבריו במכתב תודה מעניין שקיבל מאזרח פשוט. בן ארי התרגש, וגם אנחנו.

כמעט כולם שתקו בפייסבוק בסוגיית שביתת האחיות. כמעט כולם, למעט חילי טרופר, המתמודד הדתי של מפלגת ”העבודה“, שלא שכח להניף את הדגל החברתי.

וגם השבוע: העמוד הרשמי של ח“כ יעקב (כצל‘ה) כ“ץ כל כך לא מעודכן, עד שהוא עדיין מוזכר בו כ“יו“ר האיחוד הלאומי“. שיהיה.