ב“בית היהודי“ כבר תופרים חליפות לקראת הקואליציה הבאה, לא מעט בזכות הסקרים המחמיאים הצופים למפלגה בין 14 ל-18 מנדטים. אל“מ (במיל‘) מוטי יוגב, מספר 9 ברשימת ”הבית היהודי“ לכנסת, טוען כי במפלגה מתכננים לדרוש את סגן שר הביטחון, את משרד הבינוי והשיכון ואף את משרד הפנים.

בחוג בית בו השתתף יוגב אמש (שבת) בגבעת שמואל, הוא הודה כי ”אין לדעת מה יהיה ההרכב הקואליציוני לאחר הבחירות, אבל ההנחה היא שתיק הביטחון ותיק החינוך יישאר בידי הליכוד-ביתנו“. יוגב שיבח את פעילותו של שר החינוך הנוכחי, גדעון סער, ואמר כי הוא ”תרם לחינוך הציוני-דתי והכללי יותר מאשר אם יהיה שר חינוך דתי”.

יוגב ציין כי במפלגה לוטשים עיניים למשרדי הפנים והשיכון, שכן מדובר במשרדים חשובים להם יש השפעה מהותית על סדר היום הציבורי בישראל. ”דרך משרד הפנים נוכל להשפיע ולסייע לכל העם וגם משרד השיכון עוסק בתשתיות שיש בהן הרבה כסף ויכולות השפעה למען עם ישראל“.

”אני בעצמי לחצתי לכלול בדרישות שלנו גם את תפקיד סגן שר הביטחון“, חשף יוגב, שאף טען כי ”נדרוש בהסכם הקואליציוני שאף יישוב לא יפונה ונעגן בבסיס התקציב את שכר הלימוד באולפנות, בישיבות התיכוניות, בישיבות ההסדר והמכינות“.

מ"הבית היהודי" נמסר בתגובה לכיפה כי "עמדתנו לגבי תיקים תקבע לאחר הבחירות, כעת אנו מדברים על שאיפות בתחומים שונים. נוכל לעסוק בהם רק לאחר שנקבל כוח ציבורי משמעותי בבחירות הקרובות".