מאות מתושבי ראשון לציון הגיעו לאירוע פתיחת המטה והשקת קמפיין הבחירות של רשימת הבית היהודי בעיר. את הערב הנחה יעקב ברקוביץ, יו"ר הסניף בראשון לציון שאמר כי ''השדה הפורה של הצלחת מפלגת הבית היהודי בבחירות הארציות ושל מפלגה עם 12 מנדטים וחמישה משרדי ממשלה צריך לבוא לידי ביטוי בראשון לציון. במישור המקומי הקשר בין כוח פוליטי במדינה ובעיר לבין קידום הנושאים הקרובים לליבנו הינו חד וברור והדבר תלוי רק בנו!".

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, אמר כי ”מפלגת הבית היהודי בראשון לציון היא העתק של הנבחרת המוצלחת של הבית היהודי לכנסת. רשימה מגוונת הפונה לכלל האוכלוסיות בעיר. שילוב של מועמדים בעלי רקע חברתי עשיר לצד מועמדים בעלי רקע תורני עשיר. אין לי ספק שהמפלגה תגרום למהפיכה בעיר בזכות פעילותה הענפה".

מזכ''ל הבית היהודי ניר אורבך קרא לתושבים להתגייס לטובת הסיעה המקומית ואמר כי המפלגה תתגייס לסייע לתושבי העיר באמצעות הנציגים המקומיים בחמש השנים הבאות. הערב לווה בדברי ברכה מפי רבני העיר ובתוכם הרב שלמה לוי, ראש הישיבה הגבוהה בעיר שברך את התושבים ואף נתן ברכה אישית לראש הרשימה בעיר, עו"ד אלי יבלון.

עו"ד יבלון אמר לקהל כי הוא ”שליח שלכם ועבורכם, תנו לנו את הכח לעבוד עבורכם. כמו שפעלנו למענכם בקדנציה הקודמת נעבוד גם בקדנציה הנוכחית רק בע''ה עם הרבה יותר מנדטים ויכולות לסייע. מפלגת הבית היהודי מנהלת כמה מהתיקים הבכירים והחשובים במדינה, כלכלה, דיור, חינוך, כח לסיעת הבית היהודי בראשון לציון יתרום לשיפור החינוך בעיר, ולהורדת מחירי הדיור בעיר“.