"נפוצץ את הועידה בגלל החוקה של בנט", כך אומר הערב (ה') אברהם צימרינג, מראשי מטה המאבק נגד חוקת הבית היהודי החדשה ותוקף בחריפות את בנט על רקע הרצון להעביר את החוקה בעוד כשבועיים.

"אנחנו מתכוונים לפנות לבית הדין של החוקה", הוא אומר. “ועדת החוקה צריכה להיבחר בבחירות חשאיות ומוסכמות, ובפועל נעשה כאן מחטף. הולכת להיות מלחמה על החוקה - או שנשמור על הציונות הדתית או שבנט יהרוס הכל בעזרת החוקה. הוא רוצה לפתוח מפלגה לאומית דתית ולא דתית לאומית ובעתיד בנט יהיה המנהיג הבא שיאמר שמה שרואים מכאן לא רואים משם".

צימרינג טוען כי "לפי אינפורמציה מאנשים שהיו בצוות ההקמה של בנט הוא מתעתד לקחת את המפלגה למרכז כדי להגיע לרשות המפלגה. הוא מוכן לעשות הכל כדי להגיע לראשות הממשלה כולל לשבור שמאלה".

"חוץ מלדבר בנט לא עשה כלום. אפילו את הדבר הברור ביותר - למגן את מעונות היום תחת משרדו הוא לא עשה, ראה ערך מה שאמרה ליאורה מינקה. האיש לא עושה כלום חוץ מלהופיע יפה בטלוויזיה".

צימרינג תוקף כאמור את בנט בגלל הניסיון להעברת החוקה. מטה המאבק נגד החוקה מבקש לקיים בחירות חשאיות ומציע חוקה חלופית אשר לטענתם מאפשרת דמוקרטיה בבית היהודי ושמירה על הצביון הדתי של המפלגה. “החוקה כיום אומרת שבנט מחליט הכל, והחוקה שלנו מאפשרת דמוקרטיה מלאה ושמירת ערכי הציונות הדתית. אין לנו בעיה עם פתיחות לעולם החילוני כמובן אבל הם צריכים להצטרף אלינו ולא אנחנו אליהם".

צימרינג, אשר יש לציין כי מוביל את הקו הניצי במפלגה נגד בנט, מאשים כי בעוד שהחוקה אכן השתנתה המהות שלה לא השתנתה. “העובדה שבנט דיקטטור לא השתנתה. על החוקה תהיה מלחמה".

תגובת הבית היהודי: “זו דוגמא מצויינת לשיח המפלג שהביא את הבית היהודי אל שלושה מנדטים. פנינו להנהגה - ולא לפלגנות, והדברים האלימים של פעיל שחוזר על עצמו פעם אחר פעם אינם ראויים לתגובה".