המאבק בין ש“ס לבין מפלגת ”כח להשפיע“ שניסה להריץ הרב אמנון יצחק בבחירות האחרונות לכנסת ה-19, הותיר משקעים ומתחים כבדים בין אנשי המפלגה ובני משפחתו של הרב עובדיה יוסף, לבין הרב אמנון יצחק ואוהדיו. אלא גם לאחר שתם הויכוח הפוליטי ולאחר שמפלגתו של הרב יצחק לא הצליחה לחצות את אחוז החסימה - בני משפחתו של הרב עובדיה יוסף קוראים להחרימו באופן מוחלט.

הרב אברהם יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף ורבה של העיר חולון, התייחס להתנהלותו של הרב אמנון יצחק וטען בתשובה הלכתית שפרסם באתר ”מורשת“ כי ”מצווה גדולה להתנתק ממנו ולהפסיק כל תמיכה בו או במוסדותיו - שזו תמיכה בעבודה זרה, שמידת הגאווה מעבירה את האדם על דעתו ועל דעת קונו“.

הרב יוסף הסביר כי ”לו היה מדובר באדם ריק ופוחז שיכור וחסר דעת אף אחד לא היה מתפעל, אבל לצערינו הוא מאיים על כל תחנת רדיו שלאחר שמשמיעים דבר עליו מיד הוא עולה לשידור ומנצל את הבמה בחסות בית המשפט“. עוד ציין הרב יוסף כי ”אדם זה קיבל את היחס הטוב ביותר באמצעותי מגדול דורינו מאיר עינינו אבי מו''ר שליט''א, וכפיות טובה מטופשת שלו הביאה אותו למצב הירוד ביותר שאפשר להגיע, ועליו נאמר יש מאבד עולמו בשעה אחת“.