מפלגת ”הבית היהודי“ תקיים היום (ב‘) צעדת ”ריקודגלים“ בדרום תל אביב, שבועיים אחרי שח“כ אלעזר שטרן (”התנועה“) הותקף לאחר שסייר באזור. בעקבות מצב השכונות יזמה ההנהגה הצעירה של הבית היהודי ריקודגלים ענק להבעת תמיכה בתושבים.

לפני כחודשיים סיירה ח"כ איילת שקד בשכונות דרום תל אביב ובבתי הכנסת שם יחד עם ההנהגה הצעירה ואלו נדהמו לראות את מצבן העגום של השכונות. בתי כנסת שהפכו למועדונים ומשפחות המפחדות לצאת לרחובה של עיר כל זאת בעקבות מהגרי העבודה שפועלים ככל העולה על רוחם.

ההנהגה הצעירה החליטה לאחרונה לקחת את שכוונת דרום תל אביב כפרויקט פיתוח וסיוע מצדה כאשר ריקוד הדגלים הוא רק צעד אחד בפרויקט. לריקודגלים היום יגיעו כ-1,500 איש, ביניהם סגן השר הרב אלי בן דהן, ח"כ מוטי יוגב, ח"כ יוני שטבון וגרעינים תורניים מהאזור, יחד עם תנועות נוער.

"חיזוק תושבי דרום ת"א זה שמירה על זהותה היהודית של מדינת ישראל", אומר לכיפה נתנאל אריאל, דובר ההנהגה הצעירה של הבית היהודי. לדבריו, "לא ייתכן שהעיר העברית הראשונה תחמוק לנו בין הידיים ותאבד את זהותה היהודית. בנושא הזה אין מחלוקת בין ימין ושמאל, אנו בטוחים שכולם יצטרפו אלינו לריקודגלים וחיבור בין שתי הערים הגדולות של מדינת ישראל".