משרד הפרסום הדתי - גל אורן BSD - הגיש השנה לתחרות הפרסום היוקרתית Effie שתי עבודות שונות בקטגוריית ”מגזרים“. התחרות המיוחדת בוחנת בעיקר יכולת האסטרטגיה, הבנת השוק והלקוח והפיצוח השיווקי - אך גם את עבודת הקריאיטיב ופרמטרים נוספים.

מדובר במעין פריצת דרך, שכן בשנים קודמות הוגשו עבודות בודדות, אם בכלל, מצד משרדי פרסום דתיים וחרדיים. השנה הגישו ב“גל אורן“ עבודה אחת המצביעה על גידול משמעותי בלקוחותיה החרדיים של ”ישראכרט“ והשקת מגזין ”זמן“, שהצליח לכבוש מקום של כבוד במדיה החרדית, תוך חודשים ספורים.

אורן אלימלך מנכ"ל גל אורן BSD, שהשתתף בין השאר גם את הקמפיין הבחירות של נפתלי בנט ו“הבית היהודי“, אומר כי לצד ההתמחות שהוכחנו בהבנת צרכי הציבור החרדי ולצד ההכרה, סופסוף, של גופים גדולים במשק המבקשים לדבר עם המגזר הדתי לאומי בשפתו".

"אני בטוח שגם מגזר זה, יזכה להכרה עצמאית כמגזר באפי, ונוכל להגיש עבודות אפקטיביות וייחודיות לציבור ענק זה. אני סומך על צוות המשרד שמונה למעלה מ 40 עובדות ועובדים, חרוצים ומוכשרים שימשיך להוביל את התעשייה המגזרית", הוסיף אלימלך.