הרב בני לאו, רב קהילת הרמב“ן בירושלים, מותח היום (ב‘) ביקורת חריפה על התנהלות רוב הח“כים של ”הבית היהודי“, זאת בשל התנהלותם ביחס למרוץ לרבנות הראשית.

?story_fbid=457583494319742&id=236564963088264" rel="nofollow">בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו טוען הרב לאו כי ”הרחוב הישראלי - הציוני כבר אמר את דברו. רוצים את הרב דוד סתיו. הציונות הדתית הייתה אמורה להתמוגג מנחת ולשאת אותו על כפיים. אך כשהשלטון ניתן בידי רבנים - הקנאה והכבוד מעוורים את עיניהם ומחבלים במעשה ידי עצמם“.

הרב לאו טען בדבריו כי ”מי שיפיל את הרב סתיו הם חבריו ורבניו, זהו מנגנון השמדה עצמית“. הוא כותב כי ”אין באמת משהו חדש שמתחיל בבית היהודי“ ואומר, לשם הדוגמה, כי ”ח“כ יוני שטבון הוא חייל זוטר של המפקד האמיתי - הרב טאו, ששלטונו מעורר שיתוק גם אצל ח"כים אחרים מאותו בית“.

”כך זולגים תשעה חברי כנסת מחוץ למליאה כאילו היו נמושות ולא נבחרי עם. מי היה מאמין שבתנועת הציונות הדתית יתקזזו בהצבעה על הרבנות הראשית עם ח"כים ערבים כדי לא להפר צו עליון של רב?“, כותב הרב לאו, שאומר כי ”הציונות הדתית הפכה להיות גרורה של זרם קטן ’אמוני‘, הבחירות החזירו לרגע את התקווה שחוזרים ללב החברה הישראלית. כעת זה נראה רע“.