על רקע עצרת תנועות הנוער לזכר ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל שתתקיים במוצאי שבת הקרוב, מבהיר מזכ"ל תנועת הנוער אריאל, יוסי ורדי, כי יהיה מוכן להשתתף בעצרת אחדות נגד אלימות בתנאי שתהיה ללא קשר לסממן פוליטי גלוי או סמוי. "אני בעד אחדות ואהבה בעם ישראל ותנועת אריאל תשמח להשתתף בכל עצרת שתהיה נטולה מפוליטיקה, שמטרתה להרבות אהבה לכל יהודי בעם ישראל ולא פירוד ושנאה".

כזכור, אתמול הובאו ב'כיפה' דברים בשם תנועת הנוער בני עקיבא, המובילה את העצרת יחד עם תנועת הנוער העובד והלומד, בטענה כי ורדי מחפש תירוצים שלא להגיע. "האם יש למשהו ספק בדבר גינוי הפשע שנעשה?”, אמרו ל'כיפה' בתנועת הנוער בי עקיבא. “מה קרה למזכ"ל אריאל שיומיים לפני ההתנקשות התפלפל והסביר מדוע לא ישתתף? האם ההתנקשות שנתה את דעתו? בע"ה ההסתה כלפי פעילי הר הבית תגונה מעל בימת העצרת ובנוסף יצא קול קורא משותף המגנה את ההסתה והפגיעה בפעילי הר הבית. מי שמחפש תירוצים למה לא אחדות - תמיד ימצא!”.

לכתבות נוספות בנושא:

- אריאל נגד רבין: לא יגיעו לעצרת למרות גינוי תנועות הנוער

- תנועת אריאל: לא נשתתף בעצרת לזכר רבין אם לא תגונה ההתנקשות ביהודה גליק

- תנועות הנוער חתמו על מכתב המגנה ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק

היום, אומר ורדי כי אין לו בעיה להשתתף בעצרות נגד אלימות, אך כאן מדובר בעצרת פוליטית. “תנועת אריאל נשארה איתנה בעמדתה להשתתף בכל עצרת שתהיה נטולה מפוליטיקה, שמטרתה להרבות אהבה לכל יהודי בעם ישראל ולא פירוד ושנאה”, אומר ורדי. "חשוב להבין שאלימות מכל סוג שהוא ומכל צד שתופעל - אלימות היא, היא פוגעת בכולם. אם נגנה רק אלימות מסוג מסוים - סופה של האלימות שתצליח במשימתה לפעול נגדנו".

"לצערנו כפי שהוכח בשנתיים האחרונות וכפי שאנו מתריעים כעת - העצרת שמתקיימת לציון רצח רבין הינה עצרת פוליטית. שאמירותיה, ומסריה, מנוגדת לדרכנו ולדרך התורה ועל כן נבצר מקומה של תנועת הנוער 'אריאל' מעצרת זו”, מסכם מזכ”ל תנועת הנוער אריאל.