הרב מאיר מזוז, פטרונו של אלי ישי, מתערב במשבר בין יוני שטבון לאלי ישי על רקע ניסיונות לקדם ריצה משותפת של מפלגת יחד ועוצמה יהודית.

בשעה האחרונה מתקיימת פגישה בין יוני שטבון ואלי ישי, המוגדרת 'גורלית', כששטבון מאיים לפרוש מהמפלגה אם עוצמה יהודית תצטרף ליחד. ל'כיפה' נודע כי הרב מזוז התערב כעת במשבר בין הצדדים, כשגורמים בסביבתו אומרים כי "הרב מזוז מעוניין להשאיר את שטבון במפלגה בכל מחיר".

הבוקר הודיע שטבון לישי "זה או אני או מרזל", כשבכך הוא נותן גושפנקא למשבר העמוק ביחסים בין הציונות הדתית החרד"לית לחרדים במפלגת יחד. הרקע למשבר הוא הסרת תמיכתו של הרב צבי טאו מהמפלגה, זאת בעקבות הניסיונות לקדם את הריצה עם עוצמה יהודית.

עוד נודע ל'כיפה' כי אם אכן שטבון יפרוש בסופו של דבר, כפי הנראה יכנס במקומו הרב הלל הורביץ, חבר תקומה לשעבר, במקום השני, כשבמקום הרביעי ישובץ ברוך מרזל. אם אכן יקרה בסופו של דבר מפלגת יחד תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להיכנס לכנסת, מכיוון שהרשימה תקוטלג באופן מידי כקיצונית, זאת בשל מיקום מגוריהם של שניים מחבריה - בחברון - וזאת ללא קשר לדעותיו של הרב הלל הורביץ לטוב ולרע. כזכור, במערכת הבחירות הקודמת השתמשו אנשי השמאל במקום מגוריו של הרב הורביץ כדי לטעות שהבית היהודי הינה מפלגה קיצונית, ואכן הצליחו להוריד אותה ממקומה בסקרים כ-16 מנדטים ל-12 בלבד.

כפי הנראה השמועות אודות פרישתו הסופית של יוני שטבון ממפלגת יחד הינם מוקדמות, והכל עדיין פתוח עד השעה 10 בלילה, סיום הגשת הרשימות לנשיא.