על הבמה יושב זוג המספר בכנות ובחשיפה מרשימה את סיפור השתלשלות האירועים מאז שנפגשו בחוף הים בגואה לשלושה ימים ועד למפגש שלהם על הבמה כזוג נשוי. על הבמה הם מספרים על הדרך שהם עברו מאז ועד עכשיו והקהל נחשף לרגעים, לרגשות, לאמונה ולהשגחה הפרטית שהשניים חוו במהלך המסע, "מהודו עד לה'".



המסע מתחיל כשחגי בחור דתי פגש את רוני, בחורה חילוניה לגמרי. ללא סיבה הנראית לעין מחליט חגי כי רוני תהיה אשתו. מאותה נקודה מתחיל חגי במרדף אין סופי להגשמת היעד. המופע מסופר בשתי זוויות, של חגי ושל רוני. חגי בטוח בדרכו שרוני היא אהבתו, אך רוני רואה את הדברים אחרת לגמרי, מה שמאפשר לקהל להיכנס לליבו של חגי שלא מרפה ומנסה בכל דרך אפשרית להגיע לליבה. האופטימיות של חגי, שמהצד נראתה לי מדאיגה, מתמשכת  לאורך המסע כולו. גם כאשר בשיחת טלפון מהודו מבשרת לו רוני שיש לה חבר אוסטרלי הוא ממשיך להיות אופטימי: "שבדי חוזר לשבדיה, אוסטרלי לאוסטרלי ורוני חוזרת הביתה", באיזו שהוא שלב בא לך לנער את הבחורה ולהגיד לה " הי את לא רואה שזה הבחור שאת מחפשת! תתעוררי!"

 



לאורך כל הדרך צפים ועולים הבדלי העולמות מהם באים בני הזוג. כך גם קורה כשרוני מזמינה את חגי ליום הולדתה המתקיים דווקא בליל שבועות. חגי נקרע בין היותו דתי לבין אהבתו, שסוף סוף חזרה אליו ומחפש ללא הצלחה קרובי משפחה באיזור המסיבה בכדי שיוכל להשתתף בה.

 

היחודיות של המופע, היא בהיותו מציאות ולא הצגה. המציאות  המלמדת אותנו שלפעמים אנו לא רואים מעבר, שלפעמים צריך לעצור ולהקשיב לסימנים שבדרך. המופע מלווה בשירים מרגשים ועוצמתיים שנכתבו והולחנו על ידי השניים, ובעזרת הגיטרה, הפסנתר וכלי ההקשה מצליחים השניים ליצור את האווירה הנכונה בכל חלק של הסיפור.

 

בימים אלו יוצא הזוג למסע הופעות במטרה להפיץ את מסר הסובלנות, האמונה והדבקות במטרה.

 

 

מהודו לה'

יום חמישי, ט' כסלו, 26/11/2009 ב20:30 במרכז שורשים בת"א

 

חגי רוסנק - גיטרה אקוסטית, שירה , חגי ורוני רוסנק - מילים וסיפור , נפתלי דוארי - פסנתר  , יאיר מור -כלי הקשה.