"בשעה טובה נבחר מועמד נפלא שישלח מטעמה של הציונות הדתית לבחירות לתפקיד רבה הראשי של ירושלים" הודיע הרב רפי פוירשטיין חבר בועדה הבוחרת לפני דקות אחדות. "כל הגוף הבוחר יתאחד סביב המועמד ויעמוד מאחוריו. הפרש הקולות היה צמוד אך ניתן לומר לבסוף שהמועמד נבחר פה אחד"


כזכור, לקראת הבחירות לרבנות העיר ירושלים, החליטו רבים בציונות הדתית להאחד ולנסות להגיע להסכמה סביב מועמד אחד מטעם הציונות הדתית, בתקווה שהכוחות המאוחדים יסייעו לגבור על המועמד החרדי לרבנות העיר. היום הודיעה הועדה על בחירותו של הרב אריה שטרן.




הרב שטרן משמש כרב קהילת הר חורב בשכונת קטמון בירושלים, וכמו כן מעביר את השיעור הכללי בישיבות ההסדר פתח תקווה ואש התורה בירושלים. לרב שטרן עבר מפואר, במשך השנים לימד גם בישיבת אור עציון, וכיהן כראש ישיבת הדרום ברחובות, כר"מ בישיבת קריית שמונה, כר"מ בישיבת מרכז הרב, וכמעביר השיעור הכללי בישיבת הכותל בראשות הרב מרדכי אלון.

"אנחנו מאוד שמחים שנבחר רב שהוא לא חרדל"י ,שגר בשכונה מעורבת ומחויב לכלל הציונות הדתית" אומרת רחל עזריה, חברת מועצת העיר ירושלים וחברה בגוף הבוחר. "הרב שטרן מכיר את כל הגוונים של החברה הישראלית ואני אעשה הכל כדי שבוא יהיה הרב הראשי הבא של ירושלים".


גם בתנועת נאמני תורה ועבודה, שפעלה רבות בועדה, ברכו הערב את ההחלטה והביאו תקווה כי אכן יבחר לתפקיד. "על הרב שטרן לפעול למען גישור בין האוכלוסיות השונות בעיר ולסייע לשמור על אופייה המגוון והמיוחד של ירושלים כבירת העם היהודי" אמרו בתנועה.