1,850,000,000 מליארד, שמנה מאות וחמישים מליון בני אדם היו בעולם אחרי מלחמת העולם השניה.
3,000,000,000 שלוש מליארד אנשים היו בעולם בשנות השישים.
6,500,000,000 שש וחצי מליארד תושבים יש היום בעולם.
העולם מכפיל את עצמו כל כמה שנים!!
בעוד עשר שנים יהיו בעולם 13,000,000,000 תושבים.
"פיצוץ אוכלוסין".
הצילו!!!
------
כשקראתי בפעם הראשונה את המספרים נבהלתי כמו כל אחד. באמת העולם מכפיל את עצמו כל כמה שנים. מה יהיה? זו תופעה שלא הייתה בימי קדם. פעם המחלות והמלחמות כילו מספרים עצומים של בני אנוש. הקידמה שהדבירה הרבה מחלות הציבה אותנו בפני בעיית הבעיות "פיצוץ אוכלוסין".
את "הדרשה היפה" הזו שמעתי ונבהלתי כמו כל אחד אחר. אבל אם תקראו את המאמר הזה אולי תגיעו למסקנה שהסיפור הזה של "פיצוץ אוכלוסין" הוא "אגדה" של ממש. אולי היא נועדה לשרת מטרות של מאן דהו. אבל בפירוש "אגדה".
גם אני כמוכם נכנסתי לחרדה וחפשתי מיד מחסה כששמעתי את המילה "פיצוץ". משהו פה עומד להתפוצץ!! מהר!! במיוחד כשיש מקומות בעולם שיש רעב ותת תזונה. ויש מקומות שבהם צפיפות אוכלוסין היא בלתי נסבלת. זה עלול להביא רק נזק ומחלות וכד'. יש לפעול מהר!!
אם כן למה אני כותב "אגדה"?
------
לפני כמה שנים הייתי צריך לנסוע (לצערי) לארצות הברית. הטיסה לשם עוברת, כידוע, מעל אירופה. אירופה (שוב כידוע) היא אחד המקומות הצפופים ביותר בעולם. ובכן בנסיעתי זו אני מתבונן מחלון המטוס לחפש את הצפיפות. את העיבוד האינטנסיבי של הקרקע. את הניצול המקסימאלי של האדמה, ואין. אפשר לראות מהמטוס הרבה מקומות מיושבים ואפשר לראות הרבה קרקעות מעובדות. אבל אפשר לראות מהמטוס גם שטחים עצומים ריקים מאדם. ריקים מהתיישבות חקלאית. וזה אחד "המקומות הצפופים בעולם".
ומה קורה באפריקה? שם המצב הוא האדמה הרבה יותר שוממת. אתה יכול לראות ערבות אין סוף. אתה יכול לנסוע שעות על שעות ולראות רק ערבות ריקות. יערות עצומים משכן לקופים וחיות טרף. הכל ריק מאדם. אם תנסה לנגוע ביערות אלו - מיד יקומו כל שוחרי איכות הסביבה ויאמרו "הצילו!! אוזון אוזון!!"
אולי מישהו יסביר לי למה יער מציל את העולם מקללת האוזון ושדה חיטה לא מציל. שניהם ירוקים באותה מידה. האם מטע זיתים לא שורף את הפחמן ההרסני באותה מידה שעושה זאת יער טרופי? למה אנחנו צריכים לשמר את יערות העד? האם על מנת לתת מקום לחיות טרף צריכים למנוע חיים של בני אדם?
אני יודע שזה לא פופולארי לדבר כנגד הירוקים. "עלה ירוק" נשמע מאוד "אין"!! קרוב קרוב לטבע. זה יפה. זה טבעי. זה אמיתי.
העניין הוא שאנחנו כל כך נהנים מהירוק הזה ומהטבע עד שאנחנו אומרים "רק לנו, חברים, רק לנו". אנחנו מוכנים ליהנות מעולם יפה אבל רק אנחנו. שלא יבואו אחרים וייהנו גם הם מאותו עולם כמונו.
אל תעלבו אם אומר לכם שזה מזכיר קצת את "סדום ועמורה" שחיו במקום הטוב ביותר בעולם. מזג אויר טוב ומים בשפע "כגן ה' כארץ מצרים". הם הבינו מיד את הענין עוד מעט יבואו כל הטפילים וימצצו את דמנו. לא ניתן צדקה. לא ניתן לאחרים לעבור כאן. נפחיד את כולם. "הכל לנו חברים, רק לנו".
איני רוצה להזכיר כאן את הסוף של "סדום ועמורה" כיון שאני מאמין שהעולם בסופו של דבר יבין את הענין הזה. בנתיים עוד לא. מדברים איתנו על מחסור במזון וכד'.
------
מחסור במזון?!!
כל זה כל כך שיקרי וכל כך מופקע מהאמת עד שאין מספיק מילים במילון לתיאור השקר הזה. כל חקלאי במדינת ישראל יכול ליצר מזון פי עשר ועשרים ממה שהוא מייצר היום. רק תן קונים לסחורה שלו.
האם חסרה בעולם אדמה?
אפשר לגדל ירקות ופירות כמעט בכל מקום בעולם. כל נסיעה מתל אביב לחיפה תלמד אותך כמה אדמה ריקה יש במדינת ישראל שנחשבת מדינה מתועשת ומתקדמת וצפופה. עוד לא דיברנו על חולות הנגב. יש לי בן דוד שמגדל טונות של מוצרי מזון על חולות הערבה.
האם חסרים מים?
יש בעולם נהרות עצומים ששופכים כל דקה מליונים של קובים מעוקבים מים לים המלוח. מישהו חושב לנצל אותם? אולי אולי מנצלים מאית מהמים המתוקים הזורמים בעולם. אולי אולי אולי?!
האם חסרה אנרגיה?
בזה העולם העולם מפוצץ באמת. ב"אנרגיה אטומית" לא שמישה. אנרגיה שאצורה במאגרים אדירים של כלי נשק שלא יודעים היום מה לעשות בהם? שלא יפלו לידים לא נכונות. לא יודעים איך להשתמש בהם? אם יהפכו חניתותיהם לאיתים כדברי נביאי ישראל אפשר לנצל מהם אנרגיה בשפע רב לא הגבלה במשך שבע שנים. האנרגיה של השמש - האנרגיה הסולרית של העולם לא מנוצלת בחלקיק של אלפית האחוז ממה אפשר לנצל אותה. עוד לא התחילו כלל וכלל לנצל את האנרגיה הטרמית. את החום עצום הנמצא בבטן האדמה ואפשר להניע בעזרתו עולם ומלואו.
אם יש אנרגיה בשפע - אפשר ל,,,,,הפוך את כל הים התיכון למים מתוקים ולהשקות את כל מדבריות אפריקה. (סתם גוזמה!!)
כאן במדינה ישראל אף אחד כבר לא שואל ברצינות האם אפשר לגדל במדבר? גן הירק של מדינת ישראל נמצא בגוש קטיף. שם כל הגידולים מגודלים על חול ים. חול שמושקה בטפטפות שמזינות את הצמח במים ודשנים, והוא צומח יותר מהר ויותר טוב מכל מקום אחר בעולם.
------
הודו נחשבת, בצדק, אחד המקומות הקשים ביותר מבחינת רעב מוות ומחלות בגלל צפיפות אוכלוסין זו לא מדינה שחסר לה משהו. זו אחת המדינות המטופשות ביותר מבחינת ניהול אוצרות הכלכלה שלה. יש לה מאות מליארידים של דולארים שוכבים בבנקים בעולם. אוצרות ענק של זהב וכסף מרקיבים מאי שימוש, ואנשים גוועים ברעב. אלו לא רק פרות קדושות שאוכלות את האוכל של ילדי הודו. זו הדרך של הטיפשות האלילית שמרשה לאנשים למות מרעב כשבמרחק זריקת אבן יש מהרג'י שיושב על אוצר השווה מליארדי דולרים. כסף שמסוגל לכלכל מליון אנשים באורז במשך שנה שלמה. כסף שאפשר להקים בו חממות לגידול יעיל. מפעלי מזון שיכולים לתת פרנסה לכח עבודה זול. שיכולים לכלכל עשרות אלפי אנשים במקום שימותו ברעב.
אין פיצוץ אוכלוסין. אין סכנת רעב. אין צפיפות דיור. יש רק אנשים נצלנים שרוצים לאכול את כל העולם לבד. מליארד אחד של דולארים לא מספיק להם - הם צריכים את השני והשלישי ומוכנים לקדש מלחמה בשביל הרביעי.
לא לחינם האומות שכל כך לוחמות על הענין הזה של "פיצוץ אוכלוסין" הם המדינות העשירות. הם המדינות שמזהמות את העולם יותר מכל מדינה אחרת. הם נלחמות על כך צימצום הילודה במקומות אחרים. בשם הקידמה. בשם ההומניות. הם אלה שמפחדות שהעושר שלהם יצטרך להתחלק בין אנשים אחרים.
------
כשקוראים את כל זה אי אפשר שלא להזכר במלחמה הראשונה בעולם. מלחמת קין והבל שכילתה חלקים נכבדים מהאנושות. מלחמה על השליטה בעולם. כל זה בגלל שקין לא היה יכול לסבול את הבל שיושב על אדמתו. שלוקח לו את העולם. הוא פשוט חש כיצד הבל פשוט נשם את האויר שלו.
בשם הקדמה רצח קין את הבל.
רצח??!!
איך השתמשתי במילה כל כך נוראה?
אבל זו האמת. בשם פיצוץ האוכלוסין הדימיוני הזה "מקדשים את האסור". את מה שכל אשה בריאה מרגישה שהוא עוול ונורא. בשם ה"פיצוץ" הדמיוני הזה מלמדים כל אשה שלא להביא לעולם יותר מילד וחצי.
אל תביאי יותר חיים לעולם!!
הם ינשמו את האויר שלנו!!.
אם את ח"ו בהריון תעשי מהר הפלה. נקים לך ועדות של רופאים שיסבירו לך שהרצח הזה הוא קידמה. נסביר לך שזה לטובת הילדים האחרים. לטובת האנושות. נאטום לך את האוזנים שלא תשמעי את הצעקות של הילד הנחתך לחתיכות בתוך מעייך. נחתך ומת. נחתך ונזרק לפח. בהסכמתך. בשם הקידמה. למען האנושות. למען קין.
------
הזוהר הקדוש (בפרשת שמות) אומר שבזכות שלשה דברים נגאלו ישראל ממצרים. בזכות שלא התחתנו עם נכריות. בזכות ששמרו על טהרת המשפחה, ובזכות שלא רצחו ילדים במעי אימם. הם לא היו מתקדמים כמו המצרים. הם לא הפילו את הילדים שלהם למי היאור. הם ילדו ששה ילדים בכל פעם. הם לא השתמשו באמצעי מניעה שונים. בזכות זה נגאלו אבותינו ויצאו ממצרים. ו"כִּימֵי צֵאתְךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם אַרְאֶנּוּ נִפְלָאוֹת" (מיכה ז).