1. חוק המיקוד: להתחיל את היום במשימות החשובות ביותר.
  2. חוק הריכוז: לרכז משימות דומות (טלפונים, תיוק) ולטפל בהן בבת אחת.
  3. חוק האפקטיביות: לעבוד לפי סדר החשיבות הגלובאלית, ולא רק לפי סדר הדחיפות במיידיות המטלות.
  4. חוק היתרון היחסי: להאציל סמכויות. לתת לאחרים לבצע את מה שאין לכם בו יתרון יחסי.
  5. חוק התגובה המיידית: לטפל בכל מסמך רק פעם אחת. לקרוא ולזרוק, או לטפל בו מייד, לפי העניין.
  6. חוק הפריון: לשבץ משימות הדורשות ריכוז ומחשבה לשעות העירנות המירבית.
  7. חוק הרפיון: לנצל ביעילות זמני ביניים ושעות "מתות", לביצוע משימות פשוטות ומונוטוניות.
  8. חוק התכנון: להקצות בסוף כל יום כמה דקות לניתוח האפקטיביות ולתכנון יום המחר.
  9. חוק החריגים: לשמור זמן לטיפול בבעיות חריגות ובהפרעות חיצוניות.

10.חוק המנוחה: לזכור לתכנן גם את החופשות והמנוחות – אחרת לעולם לא מגיעים אליהן.