אנדרלמוסיה- מחלקים לחניכים פתקים עם משימות מנוגדות, כגון: להוריד מכולם את השעונים/ לדאוג שלכולם יהיה שעון על היד, וכו'.
לשמע האות כולם מבצעים את משימתם
המסר: התחשבות בזולת

בקבוק וטבעת- מעמידים בקבוק במרכז החדר, יוצרים טבעת מפוליגל או חומר קשיח אחר,
לטבעת מחוברים חוטים כמספר החניכים, כל אחד תופס חוט.
המשימה: להשחיל את הטבעת לבקבוק.
המסר: רק עם תאום ושיתוף פעולה- נצליח!

גיוס כללי- מכינים המון פתקים מכל סוג: מים, אויר, בגד, אוכל, נעלים, בית.
אומרים לחניכים שהם עוברים לגור באי בודד וכל אחד צריך להצטייד בפתקים (לכל חניך יהיה פתק אחד מכל סוג) תוך 10 שניות.
את הפתקים מפזרים בכל החדר.(בדרך כלל יש בלגאן ולא מצליחים)
המסר: שיתוף פעולה וסבלנות.

דיון- כן! גם דיון יכול להיות מעניין, אם עושים אותו בצורה מקורית ומביאים אותו כמו שאומרים- בהפוכה. למשל: זורקים כדור וכל מי שתופס אותו צריך להביע את דעתו.

החמורים והקש- קושרים 2 חניכים בחבל ומניחים בשתי קצות החדר 2 קופסאות. על החניכים להגיע לקופסאות- כל אחד לקופסא הקרובה אליו.
המסר: ושוב שיתוף פעולה!

וכאן יכנסו כל המשחקים הפיזיים: 1. עומדים בטור, כל אחד מחזיק את כף הרגל של זה שלפניו וכך מתקדמים (אפשר כתחרות בין 2 קבוצות) 2. פלונטר.
המסר: רגישות למצבו של האחר- אחרת הכל מתמוטט.

זמזומים- עומדים ב- 2 שורות, מחזיקים ידיים. הראשון בכל קבוצה מתחיל לזמזם עד שנגמר לו האויר והשני ממשיך- כך עד שמגיעים לאחרון. הקבוצה המנצחת היא זו שזמזמה הכי הרבה. כל הפסקה באמצע מחזירה להתחלה.
המסר: החשיבות והאחריות של כל אחד.

חבל- תחרות משיכת חבל של חניך אחד מול כל השאר.
המסר: כוחה של החברה מול כוחו של היחיד/ לחץ חברתי.

טלפון- 1. מתוקן, המסר: רק אם כל אחד יוסיף את חלקו תיווצר התמונה השלמה.
2. שבור, המסר: המחשת עניין הרכילות.

ים- יבשה
המסר: כוחו של ההרגל, אסור לשקוע בשיגרה.

כסאות- מעמידים את החניכים על כיסאות במעגל, הם הולכים על הכסאות והמדריך מתחיל להוציא כסאות מהמעגל. מטרת החניכים- שכל הקבוצה תשאר על הכסאות.
המסר: הנתינה והוויתור יוצרים חברה מגובשת.

לאונרדו דה וינצ'י/ קפריו ואחרים- מוציאים חניך אחד, בוחרים אישיות, מכניסים את החניך ועליו לגלות את האשיות ע"י שאלות של כן ו- לא.

המסר: עלינו להכיר את חברינו כי כל אחד הוא מיוחד.

מעגל- מעמידים את החניכים ב2- מעגלים ומבקשים מכל אחד להחליף מקום עם העומד מולו. ישנן שתי אפשרויות: 1. הכל יקרה בבלאגן 2. כל המעגל יזוז בכיוון אחד.
המסר: אם כולנו נהיה "באותו ראש" הכל ילך בקלות.

נמלה- מוציאים חניך, מכניסים אותו חזרה ואומרים לו שחבר טוב שלו סיפר פאדיחה שקרתה לו (לחניך). החניך צריך לגלות אותה ע"י שאלות כן/ לא. בזמן שהחניך היה בחוץ אומרים לכולם שעל כל השאלות שמסתיימות באותיות נ, מ, ל, ה עונים- כן, ועל כל השאר- לא.
המסר: שואלים את החניך איך הרגיש בהתחלה, ומסבירים שאסור להעמיד את חברנו בצב מביך ומלחיץ כשמדובר במקרים אמיתיים.

סלט פירות- צורות חלוקה לקבוצות: 1. ע"י מסטיקים בצבעים שונים.
2. עפ'י חלוקה לפירות- תפוז, בננה, פומלה וכו'
3. כל חניך מביא אביזר ואז מחלקים את האביזרים ל2-.

עיוורים וקשורי ידיים- נותנים לחניכים פאזל, עליהם להרכיבו כאשר חצי מהחניכים מכוסי עניים וחצי קשורי ידיים.
המסר: ע"י שיתוף פעולה ניתן להתגבר על כל פגם.

פרה, מכונית- מוציאים שני חניכים. לאחד אומרים שהוא צריך לקנות פרה אבל אסור לו להשתמש במילים שמאפיינות פרה. לשני אומרים שהוא צריך למכור מכונית ואסור לו להשתמש במילים המאפיינות מכונית. השניים צריכים להתדיין ולהתמקח.
המסר: החשיבות בתקשורת נכונה.

צ'יק צ'ק בום- חניך מתחיל לעשות תנועה מסוימת, למשל: מחיאת כף בקצב של צ'יק צ'ק בום. החניך שאחריו עושה אותה באותו קצב- בזמן שהראשון מחליף את התנועה. כך נוצר מעגל תנועות ומי שמתבלבל יוצא מהמשחק.
המסר: החשיבות בתיאום, בתשומת לב לאחר ושיתוף פעולה.

קשר- נותנים ל2- חניכים לחבר שני חבלים ע"י קשר, בלי שאף אחד מהחבלים יתקצר, זה כמובן בלתי אפשרי.
המסר: הויתור הוא יסוד הקשר

רוצח- משחק הרוצח, כל מי שצריך הסבר יפנה לילדים בערך בכיתה ד' והם יסבירו לו.
המסר: לפעמים אנחנו מאשימים אנשים אף על פי שהם לא אשמים, וצריך להזהר בזה מאוד כדי למנוע מריבות וצער.

שרשרת בגדים- מחלקים את החניכים לשתי קבוצות. כל קבוצה צריכה להכין על הרצפה את השרשרת הארוכה ביותר אך ורק מבגדים וחפצים שעל גופם.
המסר: בכדי לעשות דברים גדולים חייבים גם את הפרטים הקטנים, והכל צריך כמובן להעשות בשיתוף פעולה.

תחרות זיהוי שירים- מוציאים חניך ובוחרים שיר. כל חניך מקבל מילה מהשיר, לפי הסדר. החניך שיצא, נכנס ושואל שאלות סתמיות (לפי הסדר) את החניכים. כל אחד צריך לענות לו במשפט קצר תוך שילוב המילה שקיבל בתוך התשובה. החניך צריך לגלות את השיר.
המסר: בחיים צריך לדעת תמיד לברור את העיקר מהטפל.