הכל החל כאשר חיפשתי מרכז כנוסים מרשים, לערוך בו אירוע לאנשי עסקים נכבדים שבאו מחו"ל ומצפים לסטנדרטים של כנס יוקרתי במיוחד. פה אחד המליצו לי כל מפיקי האירועים על ' לאונרדו' - ירושלים , המקום האולטימטיבי לכל כנס מרשים, בכל מספר משתתפים שתרצו.

את 'לאונרדו', המלון הירושלמי שנמצא ממש על כביש מס' אחד ויש לו חניה בשפע, מלון הפועל בסטנדרטים הגבוהים ביותר שהפך למותג בתחום המלונאות - אין צורך להציג. מתברר שבמלון אולמות, בסטנדרטים היוקרתיים והמקצועיים הידועים של רשת פאתל

ב'לאונרדו' פרשו בפניי מגוון גדול של אפשרויות לעריכת כנסים עסקיים ואירועים החל מעשרה משתתפים בלבד ועד שלוש מאות משתתפים, במבחר אולמות בגדלים שונים. לאחרונה, שופצו האולמות במלון 'לאונרדו שנמצא בתהליכי שיפוץ כללי מרהיב ומתיחת פנים יוקרתית בלובי, בחדר האוכל, בחללים ובקומות שונות. ואכן, בביקור באולמות -בהם אפשר לערוך בר מצווה, ברית, בת מצווה, או שבע ברכות, או כל המנורות המעוצבות והרצפה והריהוט המושקע משתלבים במנות שף ותפריט במיוחד - ויוצרים אירוע מרשים ביותר.

ב'לאונרדו' נתנו לי גם אפשרות לבחור בישיבה סביב שולחנות ערוכים, בצורת קבלת פנים, במבנה תיאטרון או במבנה כיתה, אפשרות הצבת ביתנים ועוד, מה שמתאים לכינוס או לאירוע הספציפי.

ובאירוע עצמו - צוות של מנהלים ומלצרים מיומנים של 'לאונרדו' ליווה אותנו לאורך כל שעות האירוע דאג לכל בקשה והאווירה הייתה מרשימה ומקצועית, ושף המלון, הגיש לנו תפריטי ארוחות עכשוויים ומלהיבים ביותר.

במקביל לכינוס שלנו, גילינו שבאולמות הסמוכים נערכים מגוון של אירועים משפחתיים: בריתות, בר מצווה בת מצווה, חתונות, שבע ברכות ושבתות חתן באווירה חגיגית וייחודית. כשהתעניינו על אירוע משפחתי, צוות של מנהלים סייעו לנו בהזמנת האירוע ובהפניה לספקי שירות על פי הצורך. צוות מטבח האירועים יצא מגדרו והציע לנו מגוון גדול של תפריטים נפלאים המתאימים לכל סוגי הקהל, תוך שמירה על רמת קולינארית ייחודית שרק ב'לאונרדו' ירושלים יודעים להעניק.

גם הכינוס או האירוע שלכם יכולים להתקיים בלאונרדו!

פרטים ומידע נוסף ניתן לקבל במחלקת האירועים בטלפון: 025320000