מערך ההסברה הלאומי העלה במהלך סוף השבוע בארה"ב קמפיין משולב, של פרסומת בטלוויזיות החכמות, שילוט חוצות בערים גדולות ותשדיר רדיו להעלאת המודעות לשחרור החטופים, לקראת גמר הסופרבול.

?si=tCDShncvWi7iUTot

הסרטון שיופיע בגמר הסופרבול צילום: משרד התפוצות ומערך ההסברה הלאומי

כחלק מהקמפיין, יפורסם בטלוויזיות החכמות של "פאראמאונט", חברת הסטרימינג שמשדרת את הסופרבול, סרטון של משרד התפוצות ומערך ההסברה הלאומי הקורא לשחרור החטופים שנמצאים בשבי חמאס. בנוסף, יעלה סרטון של מערך ההסברה הלאומי שיטורגט לאתרי אקטואליה ותוכן וגם שלטי חוצות בוושינגטון ובניו יורק בעלי מסר זהה, לצד תשדיר ברדיו דיגיטלי בתחומי הספורט והאקטואליה.

כלל תכני הקמפיין, על פי ההערכות, יגיעו בסופו של דבר לעשרות מיליוני חשיפות ברחבי ארצות הברית, כאשר כבר בימיו הראשונים הגיע לכמעט 10 מיליון חשיפות.