בזמן שחברות אופנה רבות נוקטות צד בסכסוך הישראלי-פלשתיני ומרגיזות את אחד הצדדים, חברת "זארה" מצליחה להרגיז את שניהם. עם תחילת המלחמה עובדים בחברה התבטאו נגד ישראל והלהיטו את זעמם של הלקוחות הישראלים, וכעת מצליחה החברה להכעיס גם את הלקוחות הפלשתינים, ברוך השם.

הלקוחות הפלשתינים זועמים: "קמפיין חסר רגישות"

בקמפיין החדש של החברה מופיעה תמונה של דוגמנית הנושאת בידה גופה עטופה בתכריך לבן, כשסביבה הריסות וחורבן. הלקוחות הפלשתינים מצאו דמיון בין התמונה הזו לתמונות רבות של אימהות בעזה, חובקות את ילדיהן שנפגעו מההפצצות, לכאורה, וזעמו על הקמפיין "חסר הרגישות". בשעות האחרונות קוראים לקוחות רבים להחרמת רשת האופנה לאלתר.

"זה מגעיל מעבר למילים", כתב אחד, לצד התמונה מהקמפיין, היא מבזה את מותם של הפלשתינים". צייצנית אחרת הצטרפה, "בושה למוסלמים שעדיין קונים את הדברים הציוניים", כתבה, "בושה לזארה שהיא לועגת לפלשתינים, אכן יש מקום מיוחד שמור להם בגיהנום!".

זארה מרגיזה את שני הצדדים

במקביל, גם בצד הישראלי ממשיכים לזעום על התנהלות החברה. אחרי ההתבטאויות המזעזעות הגיע גם היעדר המבצעים המסורתיים של בלאק פריידי, וקמפיין שהצליח להתסיס גם אותנו: דוגמנית זארה עטופה בצעיף ירוק גדול, על רקע דלת אדומה, המזכירים באופן חריג את צבעי דגל פלשתין. גם אחרי חודשיים של מלחמה, עוד לא ברור באיזה צד בחרה זארה.