לפני למעלה מחודש הצליחה חברת האופנה "שיין" לעורר סערה בישראל: באתר הוצע למכירה דגל פלשתין והטבת המשלוח בחינם בוטלה בישראל. בנוסף, משפיעניות ישראליות דיווחו על ביטול החוזה מולן. מאז החברה הסירה את הדגל מהאתר, אך זעמם של הישראלים נותר.

כעת נראה ששיין הבינה את הטעות האיומה, ומנסה להתחנף שוב לקהל הישראלי ולהרוויח את הלקוחות. לקראת חג החנוכה המתקרב, עיצבה החברה את עמוד הבית מחדש, עם סלוגן של "חנוכה שמחה" (השגיאה במקור) ומגני דוד המקשטים את המסך כולו. העמוד קושט בצבע כחול, שמזכיר את הדגל הישראלי, והחברה מאחלת ללקוחות "לחגוג את חג האורות בשמחה ואושר".

עמוד הבית של שיין צילום: צילום מסך

ייתכן שהצעד של החברה מגיע לאחר הירידות המשמעותיות במכירות. על פי דיווח של אתר גלובס, מדד רכישות הישראלים באונליין מצביע על קיטון משמעותי של כ-55% בכמות ההזמנות אונליין לעומת חודש אוגוסט. בחברת שיין מספר ההזמנות ירד בחודש האחרון בכ־61%.