ברקע המחאות נגד התיקון לחוק יסוד החקיקה וצמצום עילת הסבירות שעבר אמש, בהן מחאת הרופאים שהודיעו על שביתה, גם בכלי התקשורת נראו מחאות חריפות כחלק מקמפיין המחאה נגד הרפורמה המשפטית, כאשר שערי העיתונים - ידיעות אחרונות, הארץ, ישראל היום, כלכליסט נצבעו שחור כחלק מקמפיין "מחאת ההייטק" תחת הכיתוב "יום שחור לדמוקרטיה הישראלית". 

טל ברמן: "אמנם מודעה בתשלום של מחאת ההייטקיסטים, אבל האפקט חזק". 

הקמפיין עורר תגובות רבות ברשת, כאשר יש כאלה שהתחברו לקמפיין ושיתפו תמונות של שערי העיתונים, כאשר איש התקשורת טל ברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו "אמנם מודעה בתשלום של מחאת ההייטקיסטים, אבל האפקט חזק". 

ראידמן זעמה: "כשנרצחים ילדים בישראל אף אחד לא מממן קמפיין כזה יקר"

מי שזעמה על הקמפיין היא אושיית הרשת ניקול ראידמן שהעלתה סטורי לאינסטגרם שלה בו כתבה "כשנרצחים ילדים בישראל אף אחד לא מממן קמפיין כזה יקר. אבל כשמדובר בשטיפת מוח בכל מחיר זה לגיטימי. תשקיעו אנרגיה וכסף בתרומות להצלת חיים". 

צילום: צילום מסך אינסטגרם