לפני מספר ימים דיווחנו כי חברת ספוטיפיי עתידה להעלות את מחיר מנוי הפרימיום שלה המאפשר האזנה למוזיקה ללא פרסומות. המהלך החל בארצות הברית, שם מחיר המנוי שעמד 9.99 דולרים לחודש עלה בדולר אחד, עלייה של 10% בסך הכל, וכעת מתרחב גם למדינת ישראל ומשפיע על הצרכנים המקומיים.

מ-19.90 ל-21.90 שקלים

הבוקר (ג') נכנסו השינויים לתוקף באופן רשמי. מחיר חבילת הפרימיום בספוטיפיי עלה מ-19.90 שקלים ל-21.90 שקלים לחודש. מינויי האפליקציה יחויבו במחיר החדש החל מחודש ספטמבר. בהודעה שקיבלו משתמשי האפליקציה, בה דווחה העלייה במחיר, נכתב, "אנחנו מעלים את המחיר כדי שנוכל להמשיך להשקיע בפיצ'רים, להציע עוד חידושים במוצר שלנו ולספק לכם את חויית השימוש הטובה ביותר".

אחרי אמזון, דיסני, נטפליקס ואפל 

ההחלטה של ספוטיפיי מגיעה אחרי שגם שירות הסטרימינג "אמזון מיוזיק" החליט בינואר להגדיל את ה- "מנוי ללא הגבלה" לסכום זהה. גל עליית מחירי שירותי הטרימינג נמשך גם עם דיסני, נטפליקס, אפל טיוי פלוס ואמזון פריים, וכאמור - ספוטיפיי לא רוצה להשאר מאחור.

למרות כמות המשתמשים העצומה של ספוטיפיי ועל אף היותה שירות הסטרימינג המוזיקלי הגדול בעולם, הרווחיות שלה מוטלת בספק. למרות זאת, לאורך שנים סרבה להעלות מחירים ונשארה על סכום קבוע לכל מנוי. כעת גם היא מדביקה את הקצב.