מלחמת יוניליוור ורשתות השיווק מחריפה: על רקע סירובן של חלק מרשתות השיווק לעדכן את מחירי המוצרים כפי שדרשה חברת יוניליוור, החברה מחרימה את הסופרים ונרשם מחסור בחלק מהמוצרים על המדפים. חברות מסויימות מחריפות את המחאה ואף כתבו שלטים נגד יוניליוור על המדפים הריקים.

המלחמה של שופרסל

"לקוחות יקרים, בשל אי הסכמת שופרסל לעליית מחירים, ייתכן מחסור במוצרי הספק יוניליוור", כך נכתב בשלטים שנפרסו ברחבי הסניפים של הרשת שגם פירטה במקרים מסויימים אילו מוצרים הם של יוניליוור. ביינות ביתן גם הציבו שילוט ללקוחותיהם: "לקוחות יקרים, בשל המאבק של יינות ביתן ביוקר המחיה. נסו את המוצרים התחליפיים ותופתעו לטובה".

יוניליוור מחרימה ומפסידה

אחרי כל זה, נראה כי יוניליוור שלא נכנעת, מתחילה לאבד רווחים. ב'כאן' פרסמו כי נתחים משמעותיים ממכירות מותגי החברה נכתחו באחוזים רבים. כך למשל עם קליק שבחודש ספטמבר עמדו מחירותיו על 3.3 מיליון שקלים, באוקטובר כבר רואים ירידה במכירות שעומדות על 2.4 אחוזים.

גם כריות, דגני הבוקר הפופולריים חלה ירידה מ-2.3 מיליון שקלים ל-2 מיליון. בגזרת קורנפלקס תלמה חלה ירידה מ-2.6 מיליון שקלים ל-1.9 מיליון ואם לסכם את שווי כל המכירות, בחודש ספטמבר עמדו המכירות הכלליות על 9 מיליון שקלים שירד בחודש אוקטובר ל-7 מיליון שקלים