חברת הכנסת שרן השכל ילדה לא מזמן שתי תאומות, והיום היא חושפת מה השמות הייחודיים שהיא בחרה עבורם: "תכירו את רפאל וגבריאל", היא כתבה לעוקבים ברשתות החברתיות ושיתפה על הלידה שעברה. 

"לידה מאתגרת שהסתיימה בנס"

בפוסט מיוחד כתבה חברת הכנסת: "את הסיפור שלי על הליך טיפולי הפוריות והקושי שלנו להיכנס להריון עד שזכינו שיעלי תיכנס לחיינו, רובכם כבר שמעתם. את סיפור ההריון והלידה של שתי הבנות שלי, אני עוד אספר.

אבל קודם לכן, אחריי התאוששות לא פשוטה מלידה טבעית ללא אפידורל, של תאומות בהריון IVF בסיכון גבוה, אני רוצה להגיד תודה. תודה ענקית לאנשי המקצוע המדהימים שליוו אותי בשנה האחרונה במסירות ובמקצועיות, תודה לפרופ׳ שרון מסלוביץ׳ האחד והיחיד, לצוריה ירקוני הדולה שליוותה אותי, למורן מנצור המיילדת ולצוות בית החולים איכילוב על לידה מאתגרת שהסתיימה בנס. וכמובן אני רוצה להודות לכם, תודה על החיבוק והאהבה שאתם מעניקים לי, על הטלפונים ועל ההודעות בכל המדיות, לא הספקתי עדיין להשיב לכולם אבל תדעו שאני קוראת הכל ומתרגשת מכם".

הכמיהה לילד: חברת הכנסת שרן השכל משתפת במסע להורות

לפני כשלוש שנים, שיתפה חברת הכנסת בראיון לחדשות 12 סיפרה על התהליך המורכב והטיפולים שהיא עוברת בכדי להביא ילד לעולם, תוך כדי עבודה פרלמנטרית מורכבת, בחירות, נסיעות להסברה בחו"ל ומאבקים קואליציוניים. 

על הסיבה שבחרה לפתוח ולשתף את כולם במסע שלה היא אומרת: "כולם, באמת ממקום טוב, שואלים מה עם ילדים, ולמה את לא נכנסת להיריון, ומה קורה, ואנשים לא מבינים שיכול להיות שאתמול גיליתי שאיבדתי את התינוק שלי, ממש ככה", סיפרה. "קרה לי מקרה, זה היה לקראת תהליך של שאיבה, הייתי מאוד מנופחת, ואחד השרים, לא מכוונה רעה, מסתכל עליי, מלטף לי את הבטן ואומר לי מזל טוב. אמרתי לו 'לא, אני לא בהריון', זה היה מביך והיה לי לא נעים, ואני בטוחה שבסוף זה גם לא נעים להם".