קיץ במרכז מורשת בגין

בקיץ הזה הכנו לכם שפע של פעילויות לכל המשפחה, יום שלם של פעילויות למגוון גילאים, במחיר מסובסד. המרפסת שלנו פעילה במיוחד, עם קיר ענק לציור גרפיטי, מבוך מאתגר, פינות צילום, משחקי ענק וגם פינה לקטנטנים.

תוכלו להצטרף לסיורים תיאטרליים בליווי שחקן או לפתור כתב חידה, את הרומנטיקנים נשמח להזמין לסיורים מיוחדים בעקבות סיפורי אהבה ובנוסף תוכלו לגלות פינות חדשות בתוך הטבע העירוני של ירושלים בסיורי עומק בגיא בן- הינום.

אוהבים לנצח? יש לנו משימה מאתגרת לכל המשפחה – נראה כמה זמן ייקח לכם לפצח את החידות ולפתוח את תיבות הבריחה שלנו.

לראשונה במרכז חווית מציאות רבודה לכל המשפחה. בואו לגלות את האוצר המסתתר בכתף הינום, באמצעות שימוש בטלפון הנייד או טאבלט תוכלו לראות את ההיסטוריה קמה לתחייה לנגד עיניכם בטכנולוגיה מתקדמת. ואם עוד לא יצא לכם לבקר במוזיאון זה הזמן. מסע חייו של מנחם בגין, חייו ופועלו של ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל

מתי? 09:00-17:00
למי מתאים? גילאי 3-99
מה המחיר? מחינם ועד 200 ש"ח
מה כותבים בוויז? מרכז מורשת בגין, ירושלים
עוד פרטים באתר

קיץ במרכז מורשת בגין צילום: חנה טייב- מוריה ליקסנברג, יחצ

פסטיבל קיץ בגוש עציון

הפסטיבל מציע מגוון פעילויות המתאימות לכל המשפחה לימי הקיץ החמים: הפנינג ענק למשפחות בגבעה הצהובה, חוות חקלאיות מארחות, סיורים מרתקים, פארק אקסטרים מוטורי ועוד. כמו כן בפסטיבל יתקיימו הופעות של ישי ריבו, נתן גושן ואמיר דדון, בירה ונשירה, מסיבת נשים ועוד.

מתי? 24-29/08 כז אב עד ב אלול
למי מתאים? כל המשפחה
מה המחיר? בהתאם לפעילות
מה כותבים בוויז? מועצה אזורית גוש עציון (מיקום מדוייק בהתאם לאירוע)
עוד פרטים באתר

מבלים גוש עציון צילום: תיירות גוש עציון

עולם המים - מתחם חוויתי תת ימי ראשון מסוגו לכל המשפחה

- מתחם ייחודי המשתרע על כ 2000 מ"ר, שכולו בנושא העולם התת ימי המופלא, במתחם שמשלב חוויה ולימוד מגוון פעילויות לכל המשפחה: אטלנטיס- הצגה מקורית ב 360° המשלבת שחקן והקרנה. סדנת תיפוף ""בקצב הים"" עם מיומנה, חדר אינסוף – הרפתקת מראות , מתחם VR המדמה צלילה חופשית במעמקים, מסע אודיו ויזואלי אל שירת הלוויתנים. עוד במתחם: מידע חוויתי ועובדות על החיים מתחת לפני הים, עמדות משחקי Xbox תעתועי ראיה ועמדות צילום פינות יצירה מחומרים ממוחזרים ועוד. 

מתחם "עולם המים" הוקם ביוזמת ארנה הרצליה ו"הדרן" יזמות והפקות שמתמחה בייזום פרויקטים ייחודיים בתחום התרבות והתערוכות כגון: ואן גוך, דאלי, הלגו, עידן הדינוזאורים ועוד.

מתי?  במהלך חודש אוגוסט ימים א'-ה' 10:00-17:30 , ימי שישי  10:00-14:30 
למי מתאים? גילאי 2-10    
מה המחיר? מכירה מוקדמת - 79 ש"ח, הטבות ומבצעים החל מ19 ₪. מבצעים נוספים בכל חברות האשראי, ועדי העובדים ומועדוני הצרכנות השונים. 
מה כותבים בוויז?  ארנה הרצליה 
עוד פרטים באתר

התערוכה החדשה צילום: הדרן יזמות והפקות

וויפארק

מרכז מתקני האקסטרים wipeout ומתנפחי ענק חוזר גדול יותר, חדשני יותר וחוויתי הרבה יותר. 2000 מטר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ לצד הילדים. במתחם דוכני אוכל, מתחם יצירה וצביעה לכל המשפחה, פאנזון לגו ענק עם כל מותגי לגו האהובים בהרכבה פריסטייל, מתחם XBOX עשיר עם משחקים לכל הגילאים ופינות מנוחה מרווחות ומפנקות לכולם.

מתי? במהלך אוגוסט ימי שישי – 10:00-12:30
למי מתאים?  3 עד 12     
מה המחיר? מחיר רגיל 79 ₪, מבצעים החל מ29 ₪ לכרטיס בוועדי העובדים השונים ובחברות האשראי  
מה כותבים בוויז? היכל טוטו חולון
עוד פרטים באתר

חוויה לכל המשפחה צילום: הדרן יזמות והפקות

מעלית הזמן בירושלים

בואו לצאת למסעות מדהימים - בעזרת טכנולוגיות מתקדמות תוכלו לצאת ליעדים שתמיד חלמתם עליהם... בלי לזוז מהכסא!

מעלית הזמן בירושלים 2D:
מסע מרתק אל סודות העיר ירושלים – לרדת במסע מרתק אל מעמקי האדמה בירושלים ולפגוש פנים אל פנים בשלמה, צדקיהו, ירמיהו, הורדוס וכל האנשים שחיו ופעלו כאן. זהו מסע מרגש בבתי המידות של ימי בית שני, ברחובות העמודים של איליה קפיטולינה, בארמונו הנסתר של המלך שלמה ובסמטאות העיר הביזנטית. זהו חיפוש אחר אוצרות אבודים במחילות נסתרות, מפגש עם צאלח א-דין והמראה אל מסע אווירי עוצר נשימה בירושלים של מעלה.

מסע אל גוף האדם 3D:
מיצג זה חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר שהאדם לא תכנן: גוף האדם עצמו. איך אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? צאו למסע מרתק שיגלה לכם את התשובות לשאלות הללו באמצעות הדמיות תלת-מימדיות מרהיבות ומדויקות. נטייל באוזן, במוח, בשרירים, בריאות ואפילו ברחם. המסע מתאפשר בזכות ""אינפו"", רובוטית-קפסולה עתידנית אשר מנחה את המסע ומספקת נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו.

מתי? במהלך חודש אוגוסט: ימים א'-ה' 10:00-21:20. ימי שישי 10:00-14:00. בהזמנת כרטיסים מראש  
למי מתאים? חוויה לכל המשפחה, הכניסה מגיל 5 ומעלה.      
מה המחיר? 46 ש"ח למבוגר/ילד למזמינים באתר 
מה כותבים בוויז?  קניון ממילא, ירושלים 
עוד פרטים באתר

מעלית הזמן בירושלים צילום: מעלית הזמן בירושלים

חגיגה בכרם – הבציר החברתי הראשון בשיתוף עם כרם נטופה ושנת השבע

חוגגים את השמיטה בעשיית טוב ערכי וסביבתי. הזדמנות לצאת עם הילדים לכרמים של קיבוץ עין דור, לבצור, להתחבר לטבע ולסביבה וליהנות מפעילויות חוויתיות נוספות. הענבים שיבצרו באירוע ישמשו להפקת יין שחלקו יימסר למשפחות נזקקות במסגרת "מיזם היבול המשותף"

מה בתוכנית?
בציר ענבים ידני בכרם נטופה, תחנות יצירה והפעלות לילדים, משחק קליקרים נושא פרסים, הפקת תירוש (מיץ ענבים) אישי, מופע בכרם.

מתי? 14.8-17.8.22   בין השעות 15:30-20:30   
למי מתאים?  לכולם    
מה המחיר?   10 ש"ח למשתתף. ילדים עד גיל 5 בחינם
מה כותבים בוויז? קיבוץ עין דור בגליל התחתון 

קטיף בטבע צילום: השומר החדש

פסטיבל הבציר – חגיגה חקלאית לכל המשפחה

לקראת סיום החופש הגדול ארגון השומר החדש' מזמין אתכם לחוויה משפחתית, ערכית ובלתי נשכחת בלב המדבר - בחוות כרמים סמוך למצפה רמון. הפסטיבל כולל פעילות חקלאית חווייתית, לינת שטח, סדנאות ועוד.

יומיים של לינת שטח באוויר הפתוח והקריר של מצפה רמון, התנדבות חווייתית בבציר ענבים עם הזריחה (הפעילות מותאמת לילדים) שכל כולה תרומה לחקלאים, פעילויות וסדנאות לילדים, אל מול הנופים הקסומים של אזור מצפה רמון. ובעיקר, פעילות ערכית שמחברת את הילדים לאדמה ולמקור שממנו גדלים ענבים.

פעילויות הפסטיבל: החל מהשעה 16:00 ועד לבוקר שמחרת. בתוכנית: התנדבות חקלאית- בציר ענבים בשקיעה ובזריחה, עמדות יצירה לילדים, סדנת כוכבים, ערב שירי ארץ ישראל סביב המדורה ועוד. 

מתי?   16:00 ועד 10 בבוקר 
למי מתאים? לכולם
מה המחיר?  15 ש"ח למשתתף. ילדים עד גיל 3 ללא תשלום
מה כותבים בוויז? כרם ננה מצפה רמון
עוד פרטים באתר

שמחה לילדים צילום: השומר החדש