כבוד למוזיקה הישראלית: האמנית הישראלית הבין-לאומית, נגה ארז, הופיעה אמש (ד') בפסטיבל 'זיגט' בבודפשט, אחד מפסטיבלי המוזיקה והתרבות הגדולים באירופה המתקיים מדי חודש אוגוסט. הזמרת זכתה לקבלת פנים חמה כשדגלי ישראל מונפים על ידי חלק מהקהל. הבמה הייתה ייעודית למופע של נגה, ולכן כל מי שנכח בקהל בא ליהנות משיריה של הזמרת המצליחה.

ארז פועלת ויוצרת יחד עם בן זוגה אורי רוסו, ומושפעת בעיקר ממוזיקה אלקטרונית, היפ הופ, פופ ומוזיקה אלטרנטיבית. בישראל היא פעלה במשך מספר שנים מתחת לראדר והייתה ידועה בעיקר בקרב קהילת האינדי.

נוגה ארז: ה-BDS עשו עבודה אדירה

כזכור, בשנה שעברה התראיינה ארז למגזין HUCK ובין השאלות על ההצלחה הפתאומית התבטאה ארז נגד הכיבוש והסתבכה עם מעריציה הישראלים. "אבל כן, הכוח הגדול יותר שיש לך - אם קורה משהו ואתה לא אומר את דעתך לגבי זה, זה אומר שאתה בוחר לא להגיד כלום וזה מאוד פוליטי", טענה הזמרת.

"אני מאמינה שה-BDS עשו עבודה אדירה שהביא את המצב לתשומת לבם של אנשים, אבל אני מאחלת שכמות המאמץ, הזמן, הכסף והיחסי הציבור הושקעו בשיחה וחיבור, מכיוון שיש לך כל כך הרבה אנשים משני הצדדים שרוצים בכך. הממשלות לא יעשו את זה, קשה מאוד לעשות את זה מבפנים, ואתה רק מעמיק את הסכסוך" אמרה ארז ועוררה סערה.