הגדרה חדשה לרומנטיות, הגרסה הסרוגה: האישה, אחות בחדר מיון של המרכז הרפואי הלל יפה עובדת משמרת ערב. הבעל, מתנדב ב'איחוד הצלה', מגיע לסייע בחדר המיון במקום להישאר ולנוח בבית. נשמע חריג?  לא אצל תאיר ואמיר בידני מהיישוב חריש, שהחליטו שהדרך הטובה ביותר לנצל את הזמן ששלושת ילדיהם אצל הסבתא, היא 'לבלות' יחד בחדר מיון ולטפל בחולים.

עובד בהייטק ומתנדב באיחוד הצלה

בני הזוג בידני נשואים כבר 13 שנה ולזוג, תושבי חריש 3 ילדים. היא – משמשת בתפקידה כאחות מזה חודשיים בחדר המיון של המרכז הרפואי הלל יפה, אחרי שסיימה לימודי הסבת אקדמאים לסיעוד בבית הספר לסיעוד של הלל יפה. הוא – עובד בחברת סטרט-אפ, ומתנדב בארגון 'איחוד הצלה' מזה 3 שנים, שנתיים מתוכם בחדר המיון של 'הלל יפה'.

בני הזוג בידני צילום: דוברות הלל יפה

"לרוב, כשאני במשמרת בבית חולים הוא בעבודה או בבית עם הילדים ולהיפך", מספרת תאיר בידני, "לא יוצא לנו להיפגש בחדר מיון". השבוע, הילדים עברו קצת "לקייטנת סבתא", לי הייתה משמרת ערב, והוא החליט שבמקום להישאר בבית, הוא יבוא למשמרת לסייע במיון. מזל שבא, הייתה משמרת עמוסה במיוחד, וכל זוג ידיים נוסף, היה חיוני", היא מחייכת.

"זה היה נחמד"

למרות העומס הרב, היו במיון מי ששם לב, שסוף סוף יוצא לזוג להיפגש ב"הלל יפה", דבר נדיר כשלעצמו, והם צולמו עובדים זה לצד זה. אז אומנם זה לא היה בדיוק "דייט" רגיל או מרגיע במיוחד, אבל השניים מספרים שמבחינתם היה מצוין לעבוד ביחד, ואפילו ברור מאליו, שבמקום להישאר בבית אמיר יגיע להתנדב: "העובדה שאנחנו מכירים זה את זו היטב, עזרה להשלים זה את זה בזמן טיפול, אז זה היה נחמד, במיוחד שעד היום לא יצא לנו אפילו פעם אחד לעבוד ביחד במיון, כי תמיד מישהו נשאר עם הילדים", מציינים שניהם.