אם שמעתם לאחרונה את השם משה כורסיה שוב ושוב ולא בדיוק הבנתם מה הסיפור, אז באנו לעשות לכם סדר. כורסיה הוא מורה במקצועו, בזמנו הפנוי אושיית רשת מצליחה עם סרטונים שמגיעים לעשרות אלפי צפיות בטיקטוק ובאינסטגרם ובין לבין משלב קריירה מוסיקלית ענפה שבשיאה השיר המצליח "מישהו יקרא לך אמא" שהגיע למעל חצי מיליון צפיות.

האזינו לשיר: "מישהו יקרא לך אמא"

&ab_channel=%D7%9E%D7%A9%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99

"הבנתי שכולם התקדמו והקימו בית ורק אני נשארתי מאחור"

כורסיה הוא רווק, ואת השיר כתב בהשראת מילואים שעשה. "הייתי בן 28, רוב החברים שלי במוצב, כבר התחתנו והביאו ילדים. התרגשתי לראות שוב את כולם. כשהגיע הלילה, כולם היו בשיחות וידיאו עם הילדים והנשים שלהם. שמעתי את החברים שלי מספרים למשפחות שלהם מה שלומם ואיך עבר עליהם היום" כתב בפוסט באינסטגרם.

עוד המשיך כורסיה: "הרגשתי לרגע הכי לבד בעולם. הבנתי שכולם התקדמו והקימו בית ורק אני נשארתי מאחור. באותו רגע נכנסתי לחדר שלי וכתבתי את 'מישהו יקרא לך אמא'. שיר תקווה שבא להזכיר לי ולכל מי שעוד לא מצא את האהבה שלו, לכל מי שעוד לא בנה בית ולא הקים משפחה, שגם תורו יגיע".

פינת השידך ופינת הקפה

העיסוק של כורסיה ברווקות לא נגמר בשיר, ובאינסטגרם שלו הוא מתפעל את "פינת השידך" שבה אנשים שולחים לו תמונה ופרטים והוא מפרסם בחשבון שלו כדי לעזור להם למצוא את המיועד.

גם סרטוני הקפה של כורסיה נהיו להיט, בהם כל בוקר הוא מכין את הקפה ומדבר את שעל ליבו. בסרטון האחרון הוא אירח לא אחרת מאשר מירי מסיקה. ואי אפשר שלא לצחוק כשנחשפים לחומר האנושי הזה. כורסיה מקווה להגדיל את שיתופי הפעולה שלו בביצה המוסיקלית, ובקרוב צפוי להוציא שיר חדש.