פלטפורמת הסטרימינג הפופולרית ספגה מכה לאחרונה ,עם ההשקה של שירותי דיסני פלוס בארץ לפני מספר שבועות. על כן, בחודש אפריל האחרון הודיעו בחברה כי הם עובדים על אפשרות למנוי מוזל יותר בזכות שירותי פרסום. המנוי המוזל יתקיים בנוסף למנויי הבסיסי, שמחירו עומד על 32.90 שקלים, הסטנדרטי והפרמיום שכבר קיימים.

אמש (ד') הודיעה נטפליקס כי החברה שתספק את שירותי הפרסום תהיה לא אחרת מאשר הענקית מייקרוספט, שעוסקת בתחום עוד מאז שנת 2006,  כאשר ב-2021 החברה הרוויחה מעל 10 מיליארד דולר משירותי הפרסום שלה.

"למייקרוסופט יש יכולת מוכחת בתחזוק כל הצרכים הפרסומיים שלנו", אמר גרג פיטרס, מנהל התפעול הראשי בנטפליקס, "חשוב מזה, מייקרוסופט יכולה להתחדש עם הזמן הן מצד הטכנולוגי והן מצד השיווקי, בנוסף לשמירת הפרטיות של לקוחותינו". 

לפני מספר חודשים צנחה המניה של נטפליקס בלמעלה מ-25%, בשל העובדה שהחברה מדווחת על ירידה במספר המנויים. התחזיות העריכו שנטפליקס תוסיף 2.5 מיליון מנויים בלבד ברבעון הראשון שהסתיים בסוך חודש מרץ - הפתיחה האיטית ביותר של החברה לשנה החדשה בעשור האחרון. אם תימשך ירידת המניה אל תוך המסחר, נטפליקס תהיה צפויה לאבד כ-35 מיליארד דולר מערכה.

לשם השוואה, ברבעון הקודם, עליו דווחה נטפליקס, הקיטון במספר המנויים עוד היה יחסית מינימלי - 200 אלף. בשנת 2021 נוספו לנטפליקס 18.2 מיליון מנויים, כחצי בהשוואה לשנה הקודמת שהייתה השיא שלה.