בין אם אתם מעוניינים בקפוצ'ינו קלאסי ובין אם בקפה קר מרענן וקיצי, כאן תמצאו כמה רעיונות למשקאות קפה שיהפכו אתכם לבריסטות מקצועיים ויאפשרו לכם לארח בני משפחה וחברים לכוס קפה איכותית.

קפה צרפתי

קפה בסגנון ביסטרו צרפתי הוא הדרך המושלמת להתחיל את הבוקר. מכינים אותו עם כמות שווה של חלב מוקצף וקפה חם חזק והוא יהיה מושלם עם קרואסון ליד לארוחת בוקר קלה ואלגנטית או לפינוק של אחר הצהריים עם קוביית שוקולד מריר, ממש כמו בבתי קפה בפריז.

קפה קובני

קפה קובני הוא משקה חם, מתוק, עשיר וטעים להפליא. כמיטב המסורת הקפה מוגש מיד לאחר ארוחת הערב ומהווה חלופה נהדרת לקינוחים חלביים. מכינים אותו עם שוטים חזקים של אספרסו ושכבה עשירה של קרם קפה הנוצר עם סוכר ולא עם חלב.

הקפוצ'ינו המושלם

קפה הפוך קל ומלא בקצף בדיוק כמו ששותים באיטליה. מכינים את הקפוצ'ינו עם אספרסו תוצרת בית וחלב מוקצף ויוצרים לעצמכם את הדרך המושלמת להתחיל כל יום. אפשר להשתמש במכונת אספרסו עם מקציף מובנה, או להקציף חלב במקציף חשמלי.

קפה קר

אינכם צריכים ציוד מיוחד כדי להכין קפה קר טעים ומרענן. השיטה הפשוטה ביותר היא לשים פולי קפה טחונים בתוך מים קרים, מה שיניב לכם חליטה עשירה בטעם, ללא כל טעם מר. זהו פינוק מושלם לליל קיץ חם, או כשאתם מצפים לאורחים. מגישים אותו בכוס גבוהה עם קרח בפנים.

קינוח אספרסו איטלקי

אספרסו טרי בשילוב גלידת וניל יהיה קינוח קפה נהדר לאחר ארוחת הערב. תוכלו להכין אותו עם מכונת אספרסו או עם מקינטה על הכיריים ופשוט להניח כדור גלידה וניל מעל. לא רוצים שהגלידה תימס? בצדק! הסוד הוא להקפיא את הכוסות לפני.

לאטה מייפל פקאן

ממש קל להכין לאטה מייפל פקאן וליהנות ממשקה מיוחד שמשתלב בול בחורף ובסתיו. מכינים קודם כל את הממתיק מרוטב מייפל, חמאת פקאן, סוכר חום, חמאה ללא מלח, שמנת ותמצית וניל אשר מרתיחים יחד בסיר ומקררים. 2 כפות יספיקו לכוס אחת, עליהן מוזגים אספרסו וחלב מוקצף ומקשטים עם פקאן קצוץ.

קפה טורקי

כישראלים אנו מכירים את כל היתרונות של קפה טורקי, אולם יש לו מוניטין שעומד בזכות עצמו הודות לטעמו החזק להפליא. כדי להעשיר את הטעם, מומלץ להשתמש בפולי קפה שנטחנו במקום בטחינה עדינה ולהוסיף הל טחון.

כדי ליהנות ממתכוני קפה מעולים לאירוח או לפינוק, עליכם קודם כל לקנות פולי קפה איכותיים. באתר של בורשטיין קפה תוכלו למצוא פולי קפה משובחים ומוצרי קפה ברמה גבוהה ובמחירים טובים!