משפט נתניהו: היום (ד') יחל היום השני בעדותה של הדס קליין, מי שהייתה העוזרת האישית של המליארדר ארנון מילצ'ן. העדות תימשך כשלושה ימים וצפויים 10 ימי חקירה נגדית על ידי עמית חדד (פרקליטו של נתניהו).  

קליין היא עדת תביעה מרכזית בתיק. הייתה ועדיין יד ימינו של ארנון מילצ'ן. לפני כ- 8 חודשים היא מסרה עדות על טובות הנאה נוספות לכאורה. היועמ"ש אז החליט שלא להוסיף את הדברים לאישום. בית המשפט אישר לתביעה לתקן את האישום בהוספת עדים בהם בתו של מילצ'ן. אמש עדותה של קליין התמקדה בטובות ההנאה שקיבל נתניהו ממילצן בעיקר. קליין מתארת סיטואציות של דרישות מאוד ברורות והיא מתמקמת בדברים שנתניהו עצמו מבקש. למרות ששמה של שרה עולה שוב ושוב במהלך העדות.

עד כה נראה כי העדות ממשיכה את הקו של אתמול, וקליין מתארת קו אספקה קבוע לבני הזוג נתניהו, בדגש על דרישות של שרה נתניהו ממילצ'ן. קליין מעידה כי היו קושרים את השמפניות והסיגרים בשקיות אטומות, כי שרה נתניהו הייתה "מתה מפחד" שיראו אותה. עוד ממשיכה קליין, כי: "אחרי שלא הסכמתי לאיזו בקשה של שרה והיא צעקה עלי בשיחת שטיפה, ביבי התקשר אלי ואמר לי שהכל בסדר מבחינה משפטית... שהם קיבלו חוות דעת שמותר לתת הכל, כל עוד לא מדובר בדירה - ולכן אני צריכה לתת לשרה את מה שהיא מבקשת ואם הוא יצטרך הוא ידבר עם מילצ'ן ופאקר". 

בעדותה הכניסה היום קליין למשוואה שחקן חדש- ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן שעל פי עדותה גם קיבל סיגרים: "כשיוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, ביקר אצל פאקר, הוא עישן מהתפזורת סיגרים שהייתה - אבל הוא לא לקח כלום". היא אמרה כי זה בניגוד לנתניהו ש: "היינו קונים קופסאות של 25 ושל 100 סיגרים, ומעבירים למר נתניהו".

"הוא היה פשוט מעריץ של נתניהו"

אמש במהלך העדות אמרה קליין כי: "ג'יימס (פאקר) תמיד אמר לנו לא לחסוך בכלום (מול הזוג נתניהו.) וכל מה שהם מבקשים לתת להם" עוד סיפרה קליין כי: "ביוני 2013 ארנון יזם ארוחת ערב עם פאקר ונתניהו. פאקר התאהב בנתניהו, העריץ אותו. אמר שהוא האיש הכי מרשים שהוא ראה. הוא עקב אחרי נתניהו, היה שולח לי כתבות שלו. הוא היה פשוט מעריץ של נתניהו. פאקר אמר לי: מה שנתניהו רוצה, לתת לו".