רגע לפני פיזור הכנסת, במפלגות החרדיות מנסים בימים האחרונים לקדם פתרון יצירתי בו שר הביטחון בני גנץ יהיה ראשון ברוטציה בממשלת ימין במקרה ונתניהו לא יצליח להקים ממשלה בימים הקרובים. כך גם החרדים יהיו בקואליציה אחרי שנת הפסקה וגם יו"ר כחול לבן יגשים את חלומו להיכנס למשרד ראש ממשלה ומדינת ישראל תימנע מבחירות חמישיות.

בעקבות הדיווח, היום (ב') תוקף חבר הכנסת מיקי זוהר את המפלגות החרדיות ברדיו 103: "החרדים פה עושים שגיאה עצומה באמירה הזו", אמר זוהר בריאיון לינון מגל ובן כספית. "הם פוגעים בסיכוי שלהם להיות בקואליציה הבאה. לחרדים יש תקרת זכוכית של 16 מנדטים, רק הליכוד יכול להביא את המנדטים להשלמת קואליציה ל-61".

"הם מונעים מאיתנו לעשות את זה בזה שהם מדווחים שגנץ יהיה ראש ממשלה", המשיך זוהר והבהיר: "אני אומר לך שבני גנץ לא יהיה ראש ממשלה ואגיד גם מה יעשו החרדים - כמו ילדים טובים הם ישבו איתנו בקואליציה".

"אנחנו רוצים שנתניהו יהיה ראש ממשלה אבל לא נהיה ילדים טובים"

יו"ר יהדות התורה משה גפני התייחס בריאיון לכאן חדשות לאמירה של מיקי זוהר ואמר: "אנחנו לא נהיה ילדים טובים, יש לנו את העמדות שלנו. אנחנו רוצים שנתניהו יהיה ראש הממשלה, אבל כל הספינים לגבי עם מי נשב - אנחנו עם הליכוד, למרות האמירה הלא חברית הזו‎. אני עדיין רואה אפשרות לממשלה חלופית ולא בחירות, אמנם פחות אופטימי מבשבוע שעבר אבל עדיין עושה כל מאמץ. אני לא מזלזל בבעיות, יש לגוש שלנו רוב מוצק בכנסת ואם כולם היו יחד היה אפשר להרכיב ממשלה‎".