ישראלים אוהבים לטייל, לחקור יעדים חדשים, ללמוד מתרבויות חדשות ולחוות הרפתקאות. עכשיו כשהשמיים שוב פתוחים אין זה פלא שהחשק לטייל מבעבע בקירבנו. נרגשים, אנחנו ניגשים לתכנן ולסגור פרטים לטיול, אך בבת אחת נזכרים כמה כאב ראש ולוגיסטיקה עומדים מאחורי הדברים. היכן נישן? איפה יש אוכל כשר? האם הכרטיס כולל או לא כולל מזוודה וטורלי? טיול מאורגן בחו"ל מוציא מהמשוואה את כל זה, ומשאיר אך ורק את הכיף.

1. אוכל כשר ותפילות

כדתיים שמטיילים בעולם ידוע שלא בכל מקום יש אוכל כשר זמין, לא תמיד יש סופרים עם מוצרים כשרים או מסעדות. טיולים מאורגנים דואגים לחברי הקבוצה לאוכל כשר איכותי ומגוון, הנעשה במטבח כשר על ידי שף צמוד. הם מספקים ארוחות לאורך כל היום ודואגים שלאיש לא יחסר דבר. זהו, תמו הימים בהם רוב המקום במזוודה הלך על כלים לבישול וקופסאות שימורים, כי מסתבר שגם  שומרי כשרות יכולים לאכול בקלאס בחו"ל.

מסודרים עם האוכל צילום: נופש כשר

2. תפילות במניין

"השכינה שורה במקום שיש עשרה מישראל שעוסקים בדברים שבקדושה" תפילות במניין הם חלק חשוב משגרת יומו של אדם, וטיול בחו"ל לא מצריך ויתור או פסיחה על העניין. במסגרת הטיול המאורגן דואגים לספר תורה, תפילות במניין ולבית כנסת כולל מחיצה סידורים וחומשים, כך שאין מה לדאוג. גם מי שיש לו חיוב לדוגמא יכול לטייל בראש שקט.

3. מסלולים מסודרים והדרכה איכותית

תכנון טיול יכול להיות משימה מרתיעה למדי, לפעמים אין מושג מאיפה בכלל להתחיל. מאחורי טיולים מאורגנים עומדים צוותים של אנשים נלהבים ומקצועיים שעומלים רבות כדי למצוא לא רק את את המסלול הטוב ביותר אלא גם הכי ייחודי וחוויתי. המדריכים הינם ברמה הגבוהה ביותר, חובקי ידע עולם, נעימים, מטפלים באדיבות בפרט וקשובים לקבוצה – הלמידה והליווי מענקים לטיול עוד רובד שופע של הנאה.

4. ארגון – חושבים על הכל מההמראה ועד הנחיתה

יתרון כל כך עצום של נסיעות במסגרת טיול מאורגן, זו התחושה שבעצם הכל כלול מרגע ההמראה ועד החזרה בשלום. איסוף משדה התעופה, לינה, תחבורה, פעילויות, חוויות מקומיות מסלולים ועוד. כשהכל מאורגן עד הפרט האחרון, כל שנותר זה רק לבוא ולהינות.

5. מחירים נוחים ואטרקטיבים

"כשר" לא צריך לעלות יותר בטיול מאורגן מקבלים את התמורה הגדולה ביותר עבור הכסף. במחירים נוחים ומשתלמים, זוכים בטיול מתוקתק מא' עד ת'  ונהנים משירותים ופינוקים שהם מעל ומעבר.


"נופש כשר" מציעים לכם שלל חבילות נופש ביעדים נבחרים בעולם, ומעניקים מעטפת דתית ותיירותית כוללת, במחירים נוחים וזולים לעומת המתחרים. ב"נופש כשר" חיים כשרות, מבינים תיירות ומעניקים איכות. כך שכל שנשאר לכם לעשות זה לבדוק שהדרכון בתוקף ולהצטרף לחווית חו"ל שטרם הכרתם. התמורה הכי גדולה לכסף כי חשוב לנו ש"כשר" לא יעלה יותר. וכמובן במחיר טוב ביחס למתחרים.

לכל הפרטים על חבילות הנופש של "נופש כשר" לחצו כאן