לפני כחודשיים שיתפה השחקנית גיה באר גורביץ' כי היא בהריון. באר-גואביץ' היא בין השחקניות העמוסות בביצה, כאשר החלה להתפרסם בזכות הסרטונים שהעלתה ליוטיוב שם גילמה את דמותו של נער הגבעות בנהאל וכבשה את הרשת. היום (שבת) היא שיתפה באינסטגרם  על הלידה הדרמטית אותה עברה ועל הניסיון שלה לבצע לידה טבעית.

גיה באר גורביץ': "רוצה להאמין בגוף שלי"

"הלידה הראשונה שלי עם דוד התחילה עם זירוז בשבוע 42 והסתיימה בניתוח קיסרי חירום בגלל האטות בדופק. הרגשתי קצת פיספוס, תחושה שכאילו ההתערבות הרפואית היא זו שהובילה לקיסרי חירום. עכשיו אני בהריון שני ואני כל כך רוצה ללדת רגיל. רוצה להאמין בגוף שלי שהוא יכול לעשות את זה באופן טבעי", כתבה.

"לא!!! זה לא קורה לי שוב! אני כל כך רוצה ללדת רגיל!"

על הלידה הנוכחית כתבה באר גורביץ': "יום שבת. שבוע 40 בדיוק. יורדים לי המים. אנחנו עולים לחדר לידה אני מתחילה לפחד שהלידה לא מתקדמת. ד״ר ליאת זקר נכנסת ״גיה יש האטות בדופק אנחנו צריכים להיכנס לניתוח קיסרי עכשיו! אני: ״לא!!! זה לא קורה לי שוב! אני כל כך רוצה ללדת רגיל!״ אבל אין התקדמות והעוברית במצוקה. צריך לחשוב עליה. כאן אני מוותרת. אני בוחרת שלא ללכת ראש בקיר. ואני שלמה עם ההחלטה".

"6:23 הופ! היא בחוץ! כאן מתחיל סרט אימה של 12 דקות! התינוקת לא מגיבה, לא נושמת והגוף שלה שמוט, כמו בובה. לוקחים אותה החוצה. אני נתקפת פחד אימים. אני בגיהנום. ככל שהזמן עובר אני משלימה מה שקורה ״זהו, זה סוף הסיפור״. אני נפרדת ממנה, מכה על חטא. הכאב עצום. לאט לאט אני שומעת את הדופק לי נחלש. זהו, גם אני עומדת למות", כתבה.

"הלב שלי נמס ומתמוגג מאהבה"

"6:35 נכנסת אחות עם תמונה בטלפון של התינוקת ״היא בסדר! היא נושמת ובוכה, ואין נזק״ אני רועדת, ירדה לי אבן עצומה מהלב. אני נרדמת. אחרי כמה שעות של התאוששות עלינו ליולדות א׳. טיפול חלום, חדר 5 כוכבים. בחדר אני פוגשת את התינוקת היפה שלי. יוגב מביא לי אותה והלב שלי נמס ומתמוגג מאהבה. אני מנשקת ומחבקת אותה", שיתפה בהקלה.

היא סיכמה: "אז ניסיתי ללדת טבעי, ואני שמחה על הניסיון, הייתי נוכחת בכל רגע והייתי כואבת ומאושרת, אבל כנראה שזה התסריט שהכי יושב עליי: אמא דרמטית, לידה דרמטית, תינוקת דרמטית. תודה לאהוב של חיי בעלי היקר יוגב, לד״ר אורי ארליך שליווה אותי בהריון, לקרן זהר פאר הדולה, לרות פדידה, לאמא שלי, לצוות המסור של בית חולים ליס באיכילוב, למנהל היולדות פר׳ יריב יוגב, ולבורא עולם מנהל האירוע".