החורף כבר מאחורינו, הגשם פסק והשמש יצאה, האביב כבר כאן. אפשר להרגיש את זה היטב כשאנחנו יוצאים מהבית בכל שעה, בכל יום. חם, לח, אפשר לראות את הפריחה מסביב, היום ארוך יותר, ואפשר להשאיר מאחור את הבגדים הארוכים ולהסתובב בחוץ עם בגדים קצרים וקלילים.

האביב זה גם זמן טוב ליהנות משייקים שונים. כידוע, לכל עונה, לכל תקופה, יש את המשקאות שלה. באביב ובקיץ, אנחנו נוהגים לשתות משקאות קרים אשר יצננו אותנו ויעזרו לנו להתמודד עם החום הכבד מסביב. לצד בירות או משקאות קלים, אנחנו יכולים ליהנות משלל שייקים שונים המורכבים ממרכיבים שונים.

מדובר על שייקים שאנחנו יכולים להכין בעצמנו. כל מה שאנחנו צריכים בשביל זה, זה מכשיר מתאים ומרכיבים שונים בעזרתם מכינים את השייקים.

במאמר זה אנחנו נציג בפניכם 5 שייקים של פירות קפואים שאתם יכולים להכין בבית, בעצמכם. לא צריך להיות מומחה גדול בשביל זה. יש לכם אפשרות להכין כל שייק, כל יום. כך תעבירו את האביב ואת הקיץ בצורה נעימה, טעימה ובריאה.

בשביל להכין את השייקים, כאמור, אתם צריכים מכשיר מתאים, קרי בלנדר שיאפשר להם לערבב את המרכיבים השונים, לטחון אותם ולהפוך אותם לשייק. כמו כן, אתם צריכים את המרכיבים השונים הרלוונטיים לכל שייק.

המרכיבים העיקריים של שייקים הם פירות מסוגים שונים. מי שיכול לעזור לכם במקרה זה, היא חברת ג'וסי פירות קפואים, שמספקת פירות קפואים בזול, איכות וכשרות מהודרת.

כאן תוכלו למצוא קטלוג עשיר של פירות אשר ניתן לאחסן במקפיא ולהשתמש בהם בכל עת שרוצים בשביל להכין שייקים שונים. צריך לומר, ניתן לאחסן את הפירות במקפיא לאורך תקופה ארוכה ובכל פעם כשרוצים, אפשר להוציא ולהשתמש בהם. ניתן לחבר פירות מסוגים שונים ולייצר שייקים מוכרים ואהובים וכן ניתן לייצר שיקיים מקוריים, יצירתיים, מה שעולה בדמיון.

חשוב לציין, הזמנה מג'וסי פירות קפואים יכולה להתבצע באמצעות האינטרנט וכן בטלפון. ניתן לבצע את ההזמנה בכל עת, ולקבל את המשלוח תוך זמן קצר. בשביל להיות מוכנים לכך, חשוב להכין את המקפיא לאחסון הפירות, מבעוד מועד. באתר החברה אפשר להתרשם מהקטלוג של החברה במלואו.

5 שייקים שיכולים להתאים לכם בקיץ

שייק ירוק

אחד השייקים הכי אהובים על ישראלים, הוא שיק ירוק. מדובר על שיק בריא שניתן לשלב בו אלמנטים שונים מעבר למתכון המקורי שלו. מדובר על שייק הכולל, בין היתר, אגס, קיווי, תפוח, ומגוון ירקות. מאחור ומדובר על פירות קפואים, אזי שאין חשיבות לעובדה שחלק מהם עונתיים. אפשר להשתמש גם באביב, גם בקיץ וכמובן גם בחורף.

לצד הפירות, כאמור, אפשר לשלב שורה של ירקות, כגון מלפפון, סלרי, וכן אפשר להוסיף סוכר, ומרכיבים אחרים לטעם.

שייק גזר תפוח

מי שרוצה שייק אביבי אמיתי, יכול למצוא אותו בשילוב של גזר ותפוח, ניתן גם להוסיף לו אלמנטים נוספים, כמו למשל תפוז, וכן חתיכות תרד וכן עלים ירוקים נוספים. מדובר על שייק רענן, נעים וקריר. הוא יכול להתאים לנו בתור ארוחת בוקר או כשילוב עם ארוחות שונות במהלך היום.

שייק רימונים

אומנם מדובר על פרי שנהוג לצרוך בעיקר בראש השנה, אך אנחנו יכולים לקנות רימון קפוא או גרעינים של רימון קפוא ולהשתמש בהם לצורך שייק גם באביב. לשייק ניתן להוסיף פירות שונים, בין אם מדובר בבננה, תותים, ענבים ועוד. כמו כן אפשר להוסיף עלים ירוקים, סוכר ומרכיבים אחרים שיוסיפו לטעם של השייק.

שייק אדום

הרעיון של שייק אדום באביב, הוא שילוב של פירות המתאימים במיוחד לתקופה זו, למשל, שזיפים, אפרסקים, אבטיח, ועוד. מדובר על פירות אביב-קיץ בעיקר, ועל כן לא נתקשה למצוא אותם. בוודאי אם יש לנו חתיכות של פירות קפואים מאוחסנות במקפיא של המקרר. אפשר לשלב את כל המרכיבים גם יחד או לברור מתוכם מרכיבים מסוימים.

שתי הערות שחשוב לשים לב אליהן בהקשר לשייק זה. ראשית, הוא מאוד מתוק מאחר והוא מכיל שזיפים, אבטיח, אפרסק ופירות אחרים. לכן, אנחנו צריכים להשתמש בפחות סוכר. שנית, מאחר והוא כולל אבטיח, אז גם אין צורך להוסיף כמויות גדולות של מים. אפשר להשתמש ברבע מהכמות שאנחנו משתמשים בדרך כלל בשייקים אחרים.

שייק אגוזים

אחד היתרונות הגדולים של שייקים, היא היכולת לשלב מרכיבים שונים ולייצר גיוון של טעמים המשתלבים אחד עם השני. זה בא לידי ביטוי בשייק אגוזים. מדובר בשייק המכיל פירות שונים, דוגמא מנגו, בננה, תפוזים, וכן אנחנו יכולים לשלב בו, כאמור, אגוזים מסוגים שונים (למשל אגוזי מלך) וכן אנחנו יכולים להוסיף חלב קוקוס לטעם.

השילוב של כל החומרים מאפשר לנו ליהנות משייק אביבי, קריר ונעים. צריך לומר, מי שרוצה יכול לעשות אותו על בסיס מים, וכן אפשר לעשות אותו על בסיס יוגורט רגיל או יווני. כל אחד על פי בחירתו.

כיצד ניגשים להכין שייק

בשביל ליהנות משייק אביבי טעים ואיכותי, יהיה נכון לרכוש תחילה את כל המרכיבים הרלוונטיים עבורנו. מאחר ואנחנו נרצה להכין שורה של שייקים במהלך האביב, אז מוטב לא לקנות מרכיבים רק לשייק אחד, אלא יש לרכוש מספר מרכיבים רב ומגוון, בשביל שנוכל להפיק מהם שייקים מסוגים שונים. עלינו לרכוש גם מכשיר שמאפשר לנו להכין בעזרתו את השייק, וכן את כל הכלים הנדרשים בשביל להכין את כל המרכיבים לפני הכנת השייק.

לפני סיום, אנחנו צריכים לבחור את המינון הנכון של כל המרכיבים, הן בשביל שנוכל להכין שייק בכמות מספקת והן בשביל שנוכל לבצע התאמות נכונות של כל הטעמים, שלא יווצר מצב שטעם אחד יבלוט יותר מדי על חשבון השני.