רמת הגולן מהווה את אחד היעדים המומלצים ביותר לחופשה בטבע הישראלי, אחד מחבלי הארץ המרשימים והמרהיבים ביותר ביופיים. לינה בשטח במסגרת קמפינג ברמה יכולה להוות חוויה מלהיבה מסוג אחר, והיא אינה מצריכה יותר מדי ציוד או הכנה מקדימה. ב"קשת יהונתן" –מקום אירוח מסודר במרכז רמת הגולן, ניתן למצוא גם מתחם קמפינג מאורגן בו תמצאו את כל מה שאתם צריכים עבור חופשה ברמה בה תחוו לינה בשטח מצד אחד, אך את כל התנאים והשירותים הנדרשים לנוחותכם מצד שני.

מה כוללת חוויית לינה במתחם הקמפינג של קשת יהונתן?

במתחם קשת יהונתן, הממוקם בתוך למושב קשת שבמרכז רמת הגולן ניתן למצוא גם חדרי אירוח מסוגים שונים עבור משפחות וקבוצות, אך מתחם הקמפינג שבמקום מציע את חוויית האירוח והלינה האולטימטיבית. באזור מגוון אתרים לסיורים רגליים כגון : פארק ברוך. תל טליה, תל האלה, מאגר קשת ועוד.

מה כולל המתחם? את כל מה שצריך על מנת שניתן יהיה ליהנות משינה מתחת לכיפת השמיים מצד אחד, אך עם כל הנוחות והארגון הנדרשים מצד שני. 

מתחם הקמפינג כולל מקום להקמת אוהלים פרטיים המקום יספק מזרנים  , ואוהלים קבוצתיים גדולים למשפחות גדולות ולקבוצות ,שירותים נקיים ומתוחזקים, מקלחות חמות, מטבח בו ניתן לבשל לעצמנו ארוחות, מקום מסודר בו ניתן להדליק מדורה בערב, אוהל גדול המשמש כחדר אוכל ועוד. כמו כן, עבור מי שאינו מעוניין לבשל בכל אחד מהערבים בהם הוא שוהה במקום, ניתן להזמין גם ארוחות מוכנות מבית ההארחה שבמקום. הכל מסודר סביב בריכת נוי עם מים צלולים המגיעים מנביעה טבעית במקום. בקיצור – הסביבה המושלמת עבור חופשת קמפינג והמקום המושלם לחזור אליו מדי ערב לאחר יום של טיול וכיף ברמת הגולן.

כמובן שקמפינג עולה פחות מאשר חדרים בבית הארחה, כך שמדובר לא רק בצורת הנופש המקרבת אותנו ביותר אל הטבע, אלא גם בחופשה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. עבור ילדים ובני נוער מדובר בחוויה בלתי נשכחת, אליה ירצו לחזור שוב ושוב בשנים הקרובות.נציין כי האתר שוכן במושב דתי לכן בסופש,ש יש כללי שמירת שבת במרחבים הציבוריים, ניתן לטייל רגלית באתרים בסביבה.

קמפינג בשטח ומסלולי טיול ברמת הגולן עם ילדים

עבור ילדים מהווה הלינה במתחם הקמפינג חוויה מיוחדת כאמור, הרבה מעל ומעבר לכל חדר במלון או צימר מסודר. כך ניתן לתכנן חופשה חלומית ברמת הגולן לכל המשפחה, בפרט עם ילדים בכל הגילאים – מסלולי טיול ברמה עם ילדים במהלך היום, ושהייה במתחם הקמפינג בשעות אחר הצהריים והערב ולינה במקום. בקשת יהונתן פעילויות לילדים ולמשפחה בשעות אחר הצהריים והערב בחגים ובתקופת חופשת הקיץ.

בכל הנוגע לרעיונות עבור מסלולי טיול ברמת הגולן עם ילדים לא חסרות כמובן אפשרויות ברמה – החל מאתר החרמון שבצפון הרמה ויער אודם (גם כן בצפון הרמה) בו ניתן לראות איילים וליהנות ממגוון פעילויות לילדים ועד לאגם הכנרת שבדרום, דרך שפע מסלולי הטיול המותאמים לילדים ולכל המשפחה ועוברים דרך נחלים זורמים ומפלים מרהיבים – במקרה של טיול ברמת הגולן עם ילדים לא חסרים יעדים ומסלולים מושלמים.

היכנסו למידע נוסף אודות קמפינג ברמת הגולן בקשת יהונתן המציעים אירוח ברמת הגולן, טיולים ותוכניות ייחודיות.