השוקולד המריר הוא פתרון מעולה עבור שומרי הכשרות שבינינו. ההפסקה הכפויה בין בשר לחלב מאלצת אותנו לחשוב על קינוחים יצירתיים, כאלה שלא נזקקים לחלב כדי להיות טעימים. לכן, מה רבה הייתה ההפתעה כאשר הודעות בהולות הועברו לאחרונה בקבוצות הווטסאפ השונות, ובהן אזהרה חמורה מפני שוקולד מריר חדש של עלית מבית שטראוס, שהוא למעשה חלבי. 

אבל, כלל לא מדובר במוצר חדש, אלא בשוקולד ללא תוספת סוכר שנמצא על המדפים בסופר כבר כמה שנים. "השוקולד אינו מכיל מרכיבי חלב אך הוא מיוצר על פס ייצור בו מיוצרים מוצרים המכילים חלב ולכן כשרותו חלבית", כך נמסר מטעם שטראוס בתגובה, "כדי להסב את תשומת לב הצרכנים, כשרות המוצר מסומנת באופן בולט בחזית האריזה, בנוסף לסימון שבגב האריזה. בנוסף הדבר צוין בתיבת האלרגנים שבגב האריזה". 

שוקולד מריר פרווה של עלית צילום: ללא

בחברה שוקדים על עיצוב חדש

שני השינויים העיקריים שמבדילים את האריזה של השוקולד המריר החלבי מהשוקולד המריר הפרווה הוא הכיתוב "חלבי" למעלה ולמטה, בנוסף לכיתוב בצבע ירוק שמדגיש כי מדובר במוצר ללא תוספת סוכר. על החשש מפני חוסר זהירות בעבור מי שסובל מאלרגיה לחלב, הגיבו בשטראוס כי "יש לבדוק את תיבת האלרגנים לפני כל צריכה". יחד עם זאת, בחברה הבהירו כי הם כבר שוקדים על עיצוב חדש, "אנחנו קשובים לצרכנים שלנו ובוחנים את עצמנו כל פעם מחדש. לכן אנו פועלים לכך שעיצוב האריזה ישונה כך שיווצר בידול ויזואלי ברור בינו לבין שוקולד מריר רגיל (ללא תוספות) עם סוכר שהוא פרווה".