במהלך פאנל "פגוש את העיתונות" עם דפנה ליאל תקפה חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) את שרת הפנים איילת שקד (ימינה) בעניין מדיניותה על קליטת הפליטים, ואמרה "מה ששבר אותי באופן אישי זה שגיליתי ששרת הפנים היא השרה היחידה שמתנגדת להנחת ביטוח בריאות להורים מבוגרים של אזרחי ישראל.

"בהתחלה חשבתי ששרת הפנים לא מבינה את גודל האירוע, אחר כך חשבתי שעובדים עליה. והיום אני מבינה שהיא עובדת על כולנו. אני עמדתי לצידה וגיביתי אותה הייתי הגיבוי היחיד שלה באירוע הזה. היום אני יכולה להגיד בצורה בטוחה שאיילת לא שונה הרבה מאריה דרעי ומהמדיניות הגזענית שלו, איילת זה גדול עלייך, זה לא האירוע שלך".

מלינובסקי הוסיפה כי היא פנתה לשר האוצר ליברמן וביקשה כי הממשלה כולה תקבע את המדיניות "בדגש על ביטול מכסות וקביעת מדיניות ברורה יותר בנושא הזה, אני אף פעם לא הייתי בעד לפתוח פה מחנות פליטים, אבל מה שהיה לי תמיד חשוב זה לתת מענה אנושי לאזרחי ישראל שיש להם קרובי משפחה באוקראינה, ולכן עם כאבי בטן הלכתי עם שרת הפנים, והייתי בין הבודדות שנתנו לה גב".

שקד לא נשארה חייבת והגיבה על הדברים: "שרת הפנים פועלת מתוך אחריות למדינת ישראל ולא מתוך פופוליזם זול. ח"כ יוליה מלינובסקי לא מעורה בפרטים האחרונים ולכן טוב היה אם לא הייתה מוליכה שולל את הצופים מתוך בורות. שרת הפנים וח"כ מלינובסקי גיבשו יחד את המתווה הראשוני שהוצג לציבור ועבדו יחד בשיתוף פעולה מלא. מצער שבשביל חשיפה תקשורתית ובמה באולפנים ח"כ מלינובסקי מוכנה למכור שותפים לדרך".