בסוף החודש שעבר ביקרה הדוכסית קייט מידלטון בקופנהגן שבדנמרק, זהו הביקור המלכותי הבינלאומי הראשון שנערך מזה שלוש שנים בעקבות מגפת הקורונה. את הביקור ערכה הדוכסית לבדה וכמו תמיד, כבשה את כולם בחינניות ובסטייל המדויק שלה.

את הביקור פתחה הדוכסית בלוק מחויט שמורכב מבלייזר טוויד אדום עם כפתורים זהובים של הרשת האהובה על כולנו - זארה כמובן, מכנסיים שחורים קלאסיים בגזרה רחבה, חולצה מכופתרת לבנה ואקססוריז עדינים שהשלימו את הלוק לאלגנטי ונשי.

הצבעים שהרכיבו את הלוק היו מחווה לדגל הדני וכל זה, אם תהיתם, לא הפריע לדוכסית להתגלש במגלשה הממוקמת בתערוכת הלגו של אוניברסיטת קופנהגן (גם זה נעשה באלגנטיות כמובן).

ביום השני של הביקור לבשה קייט מכנס ג׳ינס כהה, גולף עבה בצבע לבן וג'קט ירוק כהה - פריטים שאני בטוחה שכמעט כולנו לבשנו בסגנון כזה או אחר - לוק מדויק אך יומיומי, ושוב מעביר את המסר שקייט משדרת כבר זמן רב - למרות שמדובר בבת מלוכה, היא מקפידה ללבוש פריטים ומציגה מראות שנגישים לקהל הרחב, ובעיני זה מוערך מאוד.

הביקור נחתם בשמלת מעיל אפורה בשילוב כפתורים וגימורים שחורים בשרוולים ובצווארון, ביחד עם נעלי עקב שחורות גבוהות במיוחד וכפפות שחורות - הדוכסית הציגה לוק מרשים ביותר למפגש שלה עם משפחת המלוכה הדנית. אין ספק שקייט הצליחה גם הפעם לשדר אמירה עם המון סטייל, שיק וכמובן, עם המון קלאס באפס מאמץ.

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן