קארין קליינברג, מי שהתפרסמה כחלק מהצמד אריאל וקארין בתוכנית המירוץ למיליון ומאז הפכה לבלוגרית אינסטגרם שמתחזקת עשרות אלפי עוקבים שיתפה לפני כמה חודשים את עוקביה כי היא ובעלה מצפים לילד או ילדה, זה לאחר שבשנה שעברה שיתפה קליינברג כי היא עברה הפלה.

היום כתבה קארין בחשבון האינסטגרם שלה מחשבות על ההריון "לפני שנכנסתי להריון
אני זוכרת ששיתפתי אתכן בשיחה שלי עם בעלי שפרצתי בבכי ואמרתי לו ״ואם אני לא אהיה אני כשאהיה בהריון ? ואם כל מה שאני אוהבת לעשות אצטרך להפסיק בגלל ההריון?  המחשבה הזאת גרמה לי לפרוץ בבכי - מהפחד שלא אהיה אני! היום כשאני בחודש שביעי תודה לבורא אני מבינה שבעלי צדק אז - כשאמר ״את לא יכולה להפסיק לעשות דברים - זה מי שאת״.

"רציתי למצוא את המקום שלי בעולם הזה"

אני מרגישה שההריון גרם לי להחליט במה אני רוצה להתמקד בחיים - ועל זה אני מודה. תמיד הייתי עושה מיליון ואחת דברים וזה היה לי כייף להיות עם לוז עמו אבל מצד שני רציתי למצוא את המקום שלי בעולם הזה.
אז אני רוצה לומר לכן נשים יקרות אל תפחדו! אתן לא תשתנו…אתן תהפכו להיות הגרסה המשופרת שלכן. ככה אני בדיוק מרגישה. וזה לא רק בתחום העיסוק - גם בהתנהגות.
אני חושבת שההריון הזה לימד אותי כמה סבלנות יש בי, כמה רוגע, וכמה שמחת חיים הנס הזה גורם לי אני מרגישה שאני צוחקת מהלב - כמו שלא צחקתי כל חיי.

"אתן יכולות לעשות כל מה שתרצו"

אז אם את מפחדת ״לאבד את עצמך״ כי תמיד יש קולות רקע ״ההריון לא מאפשר לעשות דברים…כל מה שעשית אז לא תעשי בהריון..״ אל תקשיבו לקולות האלה!
אתן יכולות לעשות כל מה שתרצו . אולי קצת יותר לאט מהרגיל ואולי תצטרכו לנח בין לבין העשייה שלכן - אבל אתן תמשיכו לעשות! אתן תרצו להמשיך לעשות כי זאת ״האמא״ שאתן רוצות להיות כשהילד/ה שלכם יגיעו לעולם בעז״ה !

לבסוף קליינברג הוסיפה מסר לעוקבים הגברים: "עוקב יקר אם אתה כאן ואתה נשוי אני רוצה לומר לך - תתמוך באישה שלך, תרים לה , תגיד לה שהיא יכולה… בלי התמיכה שלך שום דבר לא שווה! אתה הכח. בעלי אריאל שלי לגמרי הכח והשמחה שלי. תהיו כאלה עבור הנשים שלכן"