אנו חיים בעולם מורכב עד כדי כך שבו מרוב עצים איננו רואים את היער. הדבר בולט במיוחד בעידן האינטרנט שבו כל המידע נגיש לנו בלחיצת כפתור. מצד אחד, זה דבר טוב שכן אנו יכולים לקבל כל מידע בקלות, מבלי ללכת לספרייה או לחפש מספר בספר הטלפונים. מצד שני, לא פעם אנו מגלים שאיננו יכולים לסמוך ממש על המידע שאנו מקבלים. כי באינטרנט יש כל כך הרבה מידע עד שאיננו בטוחים מה נכון ומה לא. נכונות המידע יכולה להיות קריטית, כפי שנראה עוד מעט.

הולכים בעקבות האמת

המידע המתקבל באינטרנט יכול להטעות לא פעם, בייחוד אם יש אדם שעובד מסביב לשעון כדי להסתיר מאתנו מידע קריטי. הדבר בולט במיוחד בעולם העסקים. עסקים רבים מעוניינים לבצע התקשרות זה עם זה כדי להתקדם ולהתפתח, אבל לא תמיד מדובר בסימן טוב. עסקה אחת יכולה להרים עסק שלם לגבהים, אבל היא יכולה גם להפיל אותו אם חותמים עליה בתום לב עם האדם הלא נכון. וכאן המקום לשאול, איך זה יכול להיות? הרי בדקנו באינטרנט ואין שום דבר מפליל על האדם? ובכן, במקרים רבים ישנו מידע נסתר שאדם מן המניין אינו יכול להגיע אליו בקלות, אך יש חברה שבהחלט יכולה לעשות זאת.

מרגישים בטוחים יותר עם DataCheck

אם יש חברה אחת שיכולה לסייע לכם להכריע אם לחתום על העסקה עם אדם או חברה או לא, היא חברת DataCheck. חברה זו אמונה על דוחות שלא תמצאו באף מקום אחר, והיא מאפשרת לכם לבצע בדיקת חברות קשורות. כלומר, גם אם יש חברה מסוימת שנראית בסדר, ללא דוחות או הוצאות לפועל, ייתכן שהיא עובדת עם חברה בעייתית ושתיהן יחד רוצות לקשור אתכם עסקה כדי להוציא את החברה הזו מהחובות. הדוחות מציגים מידע רב על עיקולים, הגבלות שהוטלו על החשבונות, פשיטות רגל, קיומן של מניות ועוד. ישנו גם שירות מיוחד של "דגלים אדומים" שנועד לספק לכם מידע בזמן אמת. כך שאם חל שינוי לרעה בחברה מסוימת, אתם תקבלו את ההתרעה על כך מבעוד מועד.

לדוגמה, אילו חברות קשורות למגזר השביעי?

הדרך הטובה ביותר להבין איך פועלת DataCheck היא לבחון דוגמה של חברה. אם ניקח חברה כמו המגזר השביעי בע"מ, נראה כי אפשר לקבל עליה דו"ח מפורט עם כל המידע שאנו צריכים. זה יכול להתחיל מהכתובת של החברה (תאמינו או לא אבל יש חברות המזייפות כתובות כדי לברוח מהנושים), אילו מניות יש לחברה, האם יש לה תיקים בהוצאה לפועל או מסמכים משפטיים נוספים שיכולים לסייע לכם להחליט אם להמשיך ולשמור על קשר עם החברה או לנתק קשר מיידית ואולי גם להזהיר אחרים.

מחפשים שותפים לעסק? כך תעשו זאת בזהירות

מטבע הדברים, אתם רוצים להגדיל את העסק שלכם ואין דרך טובה לעשות זאת מאשר למצוא שותפים מתאימים. כשהם פועלים בתחום שלהם ואתם בתחום שלכם, תוכלו ליצור הרמוניה מושלמת, להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולהגדיל רווחים. אבל כדי להגיע אל האוטופיה הזו, ישנם כמה דברים שחשוב לבחון. ראשית, הפגישות הראשוניות חשובות, כאשר כל צד בוחן את האחר. חשוב לברר מה מציע לכם העסק? האם תחום העיסוק שלו מתאים לזה שלכם? שנית, בשלב מתקדם יותר יש צורך לבצע חלוקה מדוקדקת של העבודה – מי יהיה אחראי על השיווק? מי יהיה אחראי על מתן שירותים ועוד. שלישית, חשוב לבצע חלוקה נכונה של הרווחים: איזה חלק יקבל כל צד? לאיזה חשבון יגיע הכסף? וכמובן, במקביל לכך מומלץ בחום לבדוק את העסק בעזרת DataCheck.