שר הביטחון, בני גנץ, נאם אתמול (ד') בטקס "מסדר כנפיים", סיום קורס טיס מספר 183, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין, והתייחס לאיום הגרעין האיראני, זאת לאחר שבתחילת החודש ביקר בארצות הברית לצורך פגישות מדיניות בנושא. 

"ישראל מעולם לא חרחרה מלחמה, תמיד סמכה ועבדה עם בעלות בריתה ובראשן ארצות הברית, ותמיד התנהלה באחריות בינלאומית ולקחה אחריות לעצמה על ביטחון אזרחיה", כך אמר והוסיף כי, "כך נמשיך לפעול גם כעת מול האיום שמבקשת איראן להציב על העולם, המזרח התיכון ועלינו. 
איראן משחקת על זמן – והאחריות המשותפת שלנו, של המעצמות ושל מדינות האזור, היא להפוך את שעון החול, ולהראות לראשי המשטר באיראן שהזמן משחק דווקא לרעתם. על דרכי הפעולה הנכונות לעשות זאת, אנו דנים עם שותפינו, ממש בימים אלו".

בעבר התייחס גם לאזרחי הרפובליקה האיסלאמית, "העם האיראני אינו האויב שלנו, אזרחי איראן הנאנקים בימים אלו תחת מחסור חמור של מים, חשמל ופרנסה, הם קורבן של משטר ששם את שאיפתו להיות הגמון קיצוני בעולם על חשבונם. חיים כאלו אינם גזירת גורל. לשותפנו אני אומר, חייב להיות מחיר שיתבטא בסנקציות כלכליות ופעולות צבאיות בכדי שהאיראנים יעצרו את המירוץ הגרעיני".