לאורך השנים הקדישו עצמם פוסקים וגדולי ישראל להדרכה של חיי מצוות ובהתאם להתמודדויות של בני דורם. לעיתים קרובות הם התעסקו בצורך להתאים את הערכים או האידאות אל המציאות החסרה ולקרב את התורה ארצה. בימים אלה פרויקט הרמב"ם היומי יוצא בהשקת אתר חדש שמזמין אתכם להכיר את גישתו היחודית של רמב"ם, שבחר להרכיב משקפיים אחרות דרכן הוא רואה את העולם ולהפוך את המשוואה וליצור תורה לעתיד לבוא.

מהו האידאל מבחינתנו? זהו לא רק לימוד עיוני אלא משחק קונספטואלי אחר על נקודות המוצא שלנו. לימוד הרמב"ם היומי הוא הזמנה לפקוח את העיניים ואת הלב להבנה שהעתיד הזה עוד רגע כאן, ליכולת לראות את השלם מבעד לעולם השבור.

האם אנחנו יכולים לדמיין את עצמנו נוסעים לעבודה ברכבת הקלה ומתלבטים מה יש לעשות במקרה שיש טמא מת בקרון אחר? האם אנחנו יכולים לחוש את החוויה של שיירת מלך עוברת בכביש ולקראת הפסח פותחים קבוצת וואצאפ לחבורה שתקריב יחד קורבן פסח? האם אנחנו מקרבים את הדמיון הזה למציאות גם אם החלקים הללו נראים לנו "לא אקטואלים"?

לימוד הרמב"ם היומי מאפשר לנו לחבר כוונה למעשה, וללמוד על העתיד באמצעים החדשניים ביותר שיש. באמצעות אפליקציה יעודית בדרך לעבודה, ואתר תוכן חדש, עשיר ורחב יריעה. אך יותר מאשר לימוד בלבד, הצטרפו ללימוד והתחילו להסתכל בעולם שלנו אחרת, וללמוד את העתיד שאוטוטו כבר כאן.