בין אם אתם בתחילת הקשר שלכם ובין אם אתם יוצאים כבר תקופה, קיימת תמיד ההתלבטות לגבי הדייט הבא. איך לעשות אותו מקורי, ייחודי ובעיקר בלתי נשכח. אומנם נהוג לצאת לבתי קפה, ברים או מסעדות, סרט, הצגה או הופעה גם כן נמצאים על הפרק ואפילו סוף שבוע בצימר קסום, אבל תמיד ישנו הרצון לגוון ולהפתיע. לפניכם כמה רעיונות לדייטים מהאגדות, כאלה שעוד תדברו עליהם (או תצחקו עליהם), שלא יישכחו במהירות ושישאירו טעם של עוד.

רכיבת סוסים לאור שקיעה

אור השקיעה הוא התאורה הטובה ביותר והמתאימה לכל אירוע בעיקר אם הוא רומנטי. אין זה מפתיע אם כך שההצעה לרכיבת סוסים לאור שקיעה מתאימה עד מאוד לדייט רומנטי. אם אינכם נרתעים מסוסים ומרכיבה עליהם, תוכלו לארגן באחת מחוות הסוסים הפזורות ברחבי הארץ, רכיבת סוסים בשעות הערב המוקדמות (לא מומלץ לרכוב בלילה אם זו הפעם הראשונה שבה אתם רוכבים), אם תוכלו, כדאי לבחור לוקיישן רכיבה נעים ואינטימי. בסיום הרכיבה, הפתיעו את בן או בת זוגכם בסלסילת פיקניק נפלאה המכילה מבחר גבינות טעימות, פירות חתוכים וכמובן בקבוק קברנה סוביניון נהדר. לא לשכוח שמיכה או מחצלת.

סיור אוכל באחד משווקי הארץ

סיור אוכל באחד משווקי האוכל הקיימים אצלנו הוא בילוי נהדר לחובבי האוכל שבינכם. סיורי אוכל בשווקים הם להיט אופנתי ובילוי נהדר עבור זוגות. תוכלו למצוא ברחבי הרשת כמה חברות שונות המציעות סיורי אוכל במגוון שווקים ישראלים, לכל חברה ישנם כמה מועדים שאליהם ניתן להצטרף (כולל הבחירה בין סיור יום לסיור ערב). במהלך הסיור מטיילים ברחבי השוק, שומעים סיפורים מעניינים ואנקדוטות מצחיקות, טועמים מאכלים מהדוכנים השונים ומסיימים שבעים ועייפים.   

אומנות זוגית רומנטית

אחד הדייטים האינטימיים והחווייתיים ביותר הוא יצירת אומנות משותפת. ניתן למצוא ברחבי הרשת מבחר אתרים  שבהם ניתן ליצור יחד. אחת האפשרויות היא סדנת ציור משותפת, אשר לרוב נערכת בבר בליווי אלכוהול, מוזיקה והרבה צחוק. במהלך הדייט יקבל כל אחד מבני הזו קנבס וצבעים והדרכה בנושא ציור. תוך כדי הערב תוכלו ליהנות ממשקאות ונשנושים במחירים מיוחדים ולסיים את הערב עם שפע וחוויות וציור אישי מעשה ידיכם. 

דייט של האקסטרים

אם אתם מחובבי האקסטרים, תוכלו לצאת לדייט בכדור פורח. ישנן כמה חברות תעופה בכדור פורח הפועלות בצפון או בדרום הארץ. טיסה כזו מתחילה בארבע או חמש לפנות בוקר ומסתיימת סביב השעה תשע כך שניתן להמשיך את היום כרגיל. מגיעים למקום המפגש ונהנים מקפה חם ועוגיות תוך כדי צפייה בניפוח הבלון. כאשר הבלון מוכן, נכנסים אליו ומתחילים לטפס. דואים עם הרוח (וההכוונה של הטייס) עד שנוחתים לאחר כשעה. בסיום הטיסה נהוג לשתות כוס שמפניה או יין מרלו צוננים שמחכים על שולחן באזור הנחיתה. טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת.

רכיבה על אופניים 

עד כמה שישמע שגרתי ובנאלי, טיול אופניים ברחבי העיר, אפילו העיר שבה אתם גרים, יכולה להיות דייט מדהים ובלתי צפוי. תוכלו לשכור אופניים ולצאת לרכיבה במסלול מתוכנן מראש. ניתן לצאת לרכיבה לכיוון לוקיישן שקט ואינטימי או דווקא ברחבי העיר כולל עצירות לגלידה, צילומים מרהיבים או סתם למנוחה. העיקר שתבלו את אחר הצוהריים יחד.

אין ספק שעולם הדייטים השתנה בשנתיים האחרונות וגרם לנו לחשוב מחוץ לקופסה, אך הרצון להפתיע ולחדש היה קיים בעבר ויהיה קיים תמיד, וטוב שכך. דייט הוא הזמן להכיר אחד את השנייה, לשוחח על נושאים רבים, ללמוד את בן או בת הזוג ולגלות עליהם פרטים חדשים תוך כדי חשיפת העצמי שלנו, וזו גם הזדמנות למנוחה, לרגיעה ולצבירת חוויות חדשות.